שתף קטע נבחר

קלאודמיר מתכונן לבית"ר: "מתרגש, רציתי להישאר שם"

הקשר הברזילאי של בני סכנין יפגוש את האקסית אותה עזב בקיץ אחרי ארבע שנים: "חשבתי שאגמור את הקריירה שלי שם, כולי נתון להצלחת סכנין. אם אכבוש, אשמח אבל אהיה מאופק". 1,500 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה

אנשי בני ממוקדים בהכנות לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 21:00) באצטדיון טדי, כשהשינוי הפעם הוא שלאחר שלוש שנים יורשו אוהדי סכנין להגיע לטדי ולצפות במפגש המסקרן. הצפי הוא ל-1,500 אוהדים שילוו את האורחת.

 

בהנהלה ידאגו להבהיר לאוהדים טרם היציאה כי עליהם להתנהג באיפוק במידה של פרובוקציות מכיוון אוהדי היריבה ובכלל.

 

קלאודמיר פריירה (צילום: בני סכנין)
"מתרגש". קלאודמיר פריירה לפני בית"ר(צילום: בני סכנין)

מלבד המאמן בני בן זקן, שיגיע לראשונה לטדי מאז עזב בחודש מאי האחרון את תפקידו כמאמן בית"ר, גם הקשר הברזילאי, קלאודמיר פריירה, יפגוש את האקסית הטרייה.

 

במועדון מאוד מרוצים ממנו, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית: "הוא בחור ברמה גבוהה. מעבר לזה שהוא מקצוען, הוא בן אדם שמח שעושה אוירה מצוינת בחדר ההלבשה, הוא אחד שמתחבר לכולם וכולם פה אוהבים אותו".

 

קלאודמיר שרוע על הדשא (צילום: אורן אהרוני)
רצה לסיים את הקריירה בבית"ר. קלאודמיר(צילום: אורן אהרוני)

פריירה עצמו לא מסתיר את התרגשותו, אך לצד זה הבהיר לחבריו: "כולי נתון להצלחת סכנין".

 

הקשר, שנמצא בקשר עם אנשי בית"ר, ובעיקר עם חברו ז'אורז'ינו, ממנו שמע המלצות לפני שחתם בסכנין, הוסיף: "זה ברור שאני מתרגש. לא פשוט אחרי ארבע שנים ואהבה גדולה לפגוש את בית"ר ולשחק מולה. עברתי תקופה נהדרת בירושלים, ביליתי הרבה בשוק מחנה יהודה ויש לי שם הרבה חברים שעם חלקם אני בקשר. אני יודע שיש מתיחות בין חלק מאוהדי בית"ר לסכנין וההפך, אבל אני בטוח שהחברים שלי מהשוק מבינים את המצב".

 

"צריך לזכור שלא אמרתי שאני לא רוצה להישאר בבית"ר, ההיפך", סיפר פריירה. "חשבתי שאגמור את הקריירה שלי שם, אבל ברגע שכל הבלגן שם קרה לא הייתה ברירה אלא להגיד לי ללכת ואז המשכתי הלאה. טוב לי מאוד בסכנין, יש פה אנשים מקסימים. אני מקצוען ובכל קבוצה שאני נמצא ארצה לנצח. אם אכבש בוודאי שאשמח, אבל אהיה מאופק כי יש לי הרבה רגשות לבית"ר".

 

1,500 אוהדים באדום צפויים להגיע לטדי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
1,500 אוהדים באדום צפויים להגיע לטדי(צילום: עוז מועלם)

 

שחקני הקבוצה תודרכו על ידי ההנהלה להתרכז אך ורק בנעשה על כר הדשא ולשמור על איפוק במהלך המשחק במידה ומיציעי אוהדי בית"ר ינסו להקניט אותם.

 

במועדון ניסו למצוא בימים האחרונים בית מלון על מנת שהקבוצה תשהה בו ותנוח לפני המשחק, אך ללא הועיל כשהנהלה הבהירה הבוקר כי במידה ולא יהיה שינוי בנושא השחקנים יגיעו באוטובוס היישר מסכנין.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני סכנין
קלאודמיר פריירה
צילום: בני סכנין
מומלצים