שתף קטע נבחר

ארטטה: "לא יודע אם גווארדיולה היה מנצח 0:5 או מפסיד 3:0"

עוזרו של הספרדי, שעמד על הקווים בהפסד הביתי המפתיע 2:1 לליון במקום פפ המושעה, התקשה לקבל את ההפסד: "בליגת האלופות יש אפס סובלנות לטעויות. מי שטועה – נענש". על הקהל שבקושי הגיע: "זה ממש לא תירוץ להפסד". וגם: הרצף המפתיע של הסיטיזנס

 

כולם מדברים על ההרחקה של כריסטיאנו רונאלדו בבכורה האירופית שלו במדי יובנטוס או הטיול הקליל של ריאל מדריד מול רומא, אבל התוצאה המפתיעה ביותר במחזור המשחקים הגיעה דווקא ממנצ'סטר, עם ההפסד הביתי של סיטי, 2:1, לליון.

 

לטבלאות ליגת האלופות

 

פפ גווארדיולה לא עמד אתמול (רביעי) על הקווים, זכר להרחקה שלו מול ליברפול ברבע הגמר בעונה שעברה ועוזרו, מיקל ארטטה, עשה זאת במקומו, לא בהצלחה רבה יש לומר.

 

מיקל ארטטה (צילום: EPA)
לא על בכורה כזאת הוא חלם. מיקל ארטטה(צילום: EPA)

"לא יודע אם גווארדיולה היה מנצח 0:5 או מפסיד 3:0 במידה והוא היה זה שעומד על הקווים", אמר ארטטה בסיום. "העובדה היא שפפ לא היה והפסדנו במשחק".

 

הספרדי המשיך: "התחלנו לאט ולא הצלחנו לשמור על צורת המשחק שלנו. הפסדנו הרבה מאוד מצ'אפים וברמה הזאת משלמים ביוקר על זה. יש אפס סובלנות לטעויות בליגת האלופות. כשעושים טועים, נענשים".

 

פפ גווארדיולה (צילום: EPA)
פפ גווארדיולה מתוסכל ביציע(צילום: EPA)

 

אחד הדברים שהכי בלטו באצטדיון איתיחאד הוא העובדה שרק 40,111 צופים הטריחו את עצמם למשחק, פחות מ-10,000 צופים מהממוצע של האלופה האנגלית בפרמייר-ליג. ארטטה התייחס לזה ואמר: "אני לא חושב שזה תירוץ להפסד. כבר הגיעה כזאת כמות של קהל לאצטדיון ועדיין הצלחנו לנצח".

 

ואם כבר הכישלון לנצח, אז שימו לב לנתון הבא – זהו ההפסד הרביעי ברצף (!) של סיטי בליגת האלופות, רצף שממשיך עוד מהעונה שעברה. הוא החל עם הפסד חסר משמעות לבאזל בגומלין שמינית הגמר, המשיך בשני הפסדים לליברפול ברבע הגמר והרביעי כאמור הגיע אתמול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים