התקיפה בלטקיה

בטעות: סוריה יירטה מטוס מודיעין של רוסיה

מטוס רוסי ועליו 14 אנשי צוות נעלם אמש, בזמן התקיפה נגד מטרות בלטקיה שמיוחסת לישראל. ההערכות הן שמערכות ההגנה של סוריה יירטו בטעות את המטוס הרוסי (חדשות,צבא)

רוסיה דיווחה הלילה (שלישי) כי מטוס מסוג איליושין 20 ששימש את המודיעין של צבא רוסיה נעלם כשעליו 14 אנשי צוות. ההיעלמות אירעה בזמן התקיפה שבוצעה אמש נגד מטרות בלטקיה שבסוריה ויוחסה לישראל.

ב-CNN צוטט פקיד אמריקני שאמר כי צבא ארה"ב מעריך שהמטוס הרוסי נעלם לאחר שמערכות ההגנה האוויריות של המשטר הסורי יירטו אותו בטעות והפילו אותו, שעה שניסו ליירט טילים לכאורה ישראליים ששוגרו לעבר היעדים בלטקיה.

רשת RT דיווחה כי פקחי טיסה ששהו ליד לטקיה איבדו קשר עם המטוס במהלך התקיפה המדוברת. בשעות האחרונות החלה רוסיה בחיפושים אחר המטוס שנעלם.

עוד דווח ב-RT מפי משרד ההגנה הרוסי כי התקיפה בסוריה בוצעה כביכול על ידי ארבעה מטוסי F-16 ישראלים. "המכ"ם הרוסי זיהה אמש שיגור טילים מפריגטה צרפתית בים התיכון" נאמר בדיווח.

על פי כלי תקשורת זרים, גורמים אמריקנים אישרו כי ישראל עומדת מאחורי התקיפה. דובר הפנטגון שון רוברטסון אמר הלילה: "אני יכול לומר באופן חד משמעי שזה לא אנחנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות