סוער ברמות

אחרי ביה"כ: העירייה פינתה גם את האוהל

תושבי השכונה החדשה ברמות א' זועמים. לאחר שבתי הכנסת נאטמו והעירייה חויבה להעמיד להם אוהל לימים הנוראים, אך לא עשתה זו, פונה האוהל שהציבו בעצמם ליו"כ (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגעת הכוחות לפינוי האוהל (צילום: באדיבות המצלם)

המאבק נגד פינוי הקראוונים שהונחו עבור שימוש לבית כנסת בשכונה החדשה ברמות א' בירושלים, ממשיך להסעיר את התושבים. פקחי עיריית ירושלים החליטו לפנות אוהל שנבנה על ידי התושבים בסמוך לקראוונים שנאטמו ובמקום החלו עימותים.

כזכור, בערב ראש השנה פסק בית המשפט כי הקראוונים שהונחו באופן לא חוקי ייאטמו, ויפונו עד יום ראשון הקרוב. המתפללים שנותרו ללא מקום תפילה לימים נוראים, קיבלו הבטחה מהעירייה שגובתה בפסיקת בית המשפט כי ייבנה אוהל חילופי שישמש אותם לתפילות בימים אלו.

אך העירייה לא בנתה את האוהל - כמתבקש, התושבים החליטו לבנות אוהל באופן עצמאי, כזה שישמש אותם לתפילה בימים אלו, אך פקחי עיריית ירושלים שהגיעו לזירה החליטו לפרק את האוהל תוך שהם מתעמתים עם התושבים בהתערבות כוחות משטרה.

לדברי תושבים בשכונה ששוחחו עם 'כיכר השבת', על הנציגים החרדים בעירייה לאפשר להם הקצאת שטח מסודרת וקבועה, משום שבלעדיה יישארו מאות דיירים ללא בית כנסת, תוך שהם נאלצים להתפלל בדירות מגורים.

מדובר בשטח מריבה בפרויקט החדש, 'הקאנטרי ברמות', בשכונת רמות א' בעיר. בעיריית ירושלים אמרו ל"כיכר השבת", כי הקראוון הונח באופן לא חוקי, וללא אישור הגורמים המוסמכים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר