שתף קטע נבחר

לאומית: קטמון יוצאת למשחק מסקרן מול ראשל"צ

מחזור שני: ניצחון של הירושלמים על החבורה של ניר ברקוביץ' יחזיר אותם למקום הראשון בטבלה, בעוד הפועל כפר סבא ומרמורק מחפשות ניצחון ראשון. עוד מחר: הפועל איכסל - אחי נצרת

המחזור השני בליגה הלאומית יושלם מחר (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד תארח הפועל ראשון לציון את הפועל קטמון שתנסה להישאר מושלמת ולחזור למקום הראשון בטבלה. עוד מחר: הפועל איכסל – אחי נצרת, הפועל כפר סבא – הפועל מרמורק.

 


לטבלת הליגה הלאומית 

 

הפועל ראשל"צ – הפועל קטמון (19.00, הברפלד)

האורחת מגיעה אחרי ניצחון 0:1 על בית"ר ת"א/רמלה במחזור הפתיחה ושואפת לייצר רצף ניצחונות. מולה מגיעה החבורה של ניר ברקוביץ', שחזרה עם נקודה אחרי 0:0 בחוץ מול הפועל רמת גן. צפוי משחק שקול שאף תוצאה בו לא תפתיע.

 

ניר ברקוביץ' במשחק (צילום: ראובן שוורץ)
ניר ברקוביץ'. מחפש ניצחון על קטמון(צילום: ראובן שוורץ)

 

הפועל כפר סבא – הפועל מרמורק (19.00, לויטה)

שתי הקבוצות מגיעות אחרי משחקים ללא הכרעה. כפר סבא חזרה מעפולה עם תיקו 1:1 ומרמורק סיימה ב-0:0 מול היורדת, הפועל עכו. הקבוצה של ארז בנודיס בנתה קבוצה לפלייאוף העליון ותנסה לנצל את המגרש הביתי כדי לרשום ניצחון ראשון. מנגד, מרמורק עם אלדד שביט על הקווים היא קבוצה לא צפויה.

 

הפועל איכסל – מכבי אחי נצרת (19.00, עילוט)

העולה החדשה עם המאמן, גילי לבנדה, תארח את אחי נצרת דווקא במגרשה הביתי בעילוט. במחזור שעבר, איכסל לא הייתה רחוקה מנקודה היסטורית ראשונה בלאומית, אך הפסידה לבסוף 2:1 להפועל אשקלון. מול החבורה החזקה של נג'ואן גרייב תהיה לה הזדמנות נוספת לכך. נצרת מצדה איבדה יתרון של שני שערים בתיקו 2:2 מול סקציה נס ציונה ולא תרצה לאבד נקודות גם מול העולה השנייה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנטוניו מרשיץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים