עצב לצד השמחה על פתיחת השנה: הוריו של אילון שלו אמסלם ז"ל שנדרס למוות לפני כחודש בתל אביב, הגיעו הבוקר (ראשון) לבית הספר אליאנס שבצפון תל אביב לדבר עם חבריו של אילון שפתחו את שנת הלימודים החדשה. בפני תלמידי כיתה ח' שאליה היה אמור לעלות אילון, ביקשו ההורים בעצב מהתלמידים לכתוב על אילון ולספר את הסיפורים המשותפים שלהם יחד איתו כדי שהם יוכלו לפרסם זאת באתר אינטרנט מיוחד.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

"אנחנו בתוך כל הסערה הזאת אחרי המוות של אילון ובכל זאת אנחנו חושבים קדימה", אמר קובי, אביו של אילון. "הדבר הראשון שאני חושב עליו הוא הנצחה. אילון היה אתכם המון שעות כל יום, נסו לכתוב את זה ולספר לנו".

ההורים מגיעים לבית הספר, הבוקר (צילום: חדשות)
ההורים מגיעים לבית הספר, הבוקר | צילום: חדשות
אילון שלו אמסלם ז"ל, הנהג הפוגע (צילום: חדשות)
הדורס, מימין | צילום: חדשות

קובי הוסיף: "יהיה לנו אתר אינטרנט בקרוב ששם נרכז סיפורים ותמונות. ננסה בעזרת זה גם להציל ילדים אחרים מתאונות דרכים. נשמח שתספרו לנו על כל דבר - סיפורים בולטים יותר ובולטים פחות על אילון".

אילון שלו-אמסלם ז"ל (צילום: חדשות)
שלו אמסלם ז"ל בבר המצווה | צילום: חדשות
אילון ז"ל בצופים (צילום: עמית מסיקה, חדשות)
אילון ז"ל בצופים | צילום: עמית מסיקה, חדשות

האב גם התייחס למשפט נגד הדורס, וביקש מהתלמידים לעקוב אחר הדיווחים: "ביום חמישי ייפתח המשפט נגד הדורס. זאת הזדמנות בשבילכם וגם עבורנו להכיר קצת יותר איך מתנהל משפט פלילי בישראל, ולהבין טיפה יותר לעומק איך מערכת המשפט עובדת. תוכלו להבין דברים שאולי לא הבנתם".

צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אומנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה – וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/