שתף קטע נבחר

"הפועל ת"א מורכבת משחקנים מהלאומית - וניצחה קבוצה ששיחקה באירופה"

האדומים מרוצים אחרי ה-0:1 על הפועל חיפה. קובי רפואה: "אף אחד לא האמין שנעשה את זה". המאמן דורש לצרף קשר זר לפני תום מועד ההעברות, אבל נתקל בקשיים בגלל התקציב

אחרי הניצחון 0:1 על הפועל חיפה , בהפועל תל אביב מתרכזים בהמשך המאבקים בליגת העל. קובי רפואה דרש מההנהלה לחזק את הסגל בשבועיים הקרובים בקשר זר, אבל התקציב הנמוך שעומד לרשותו מקשה על כך.

 


 

 

למרות הנצחון הראשון של האדומים בליגת העל אחרי 16 חודשים, המאמן מבין כי הוא זקוק לחיזוק לפני תום מועד ההעברות. בקבוצה מקווים שלאחר פגרת הנבחרת ישובו אוראל דגני ורמזי ספורי (סובל משבר ברגלו)  לשחק, יחד עם אדי גוטליב המורחק.

 

הפועל תל אביב חוגגת (צילום: עוז מועלם)
רובי לבקוביץ' בראש החגיגה האדומה(צילום: עוז מועלם)

 

רפואה הודיע לאריק ינקו עוד במהלך השבוע שעבר כי הוא יירד לספסל. את מקומו תפס רובי לבקוביץ', שהגיע מהפועל פתח תקווה והציג יכולת טובה. ינקו היה הראשון שעזב את חדר ההלבשה בסיום.

 

מוטי ברשצקי שכבר התבקש למצוא קבוצה חדשה, הוחזר לסגל בעקבות פציעת ספורי, אבל צפוי לעזוב למרות שמכבי נתניה, שהתעניינה בו, החליטה לרדת מהעסקה. בני יהודה בוחנת כעת אפשרות לצרפו. הבעיה מבחינת ברשצקי היא שקבוצות מעוניינות להשאילו ואילו הפועל תל אביב דורשת עבור רכישתו סכום של מיליון שקל. 

 

הפועל תל אביב חוגגת (צילום: עוז מועלם)
עומר דמארי. החלק הקדמי הוכיח את עצמו(צילום: עוז מועלם)

 

בקבוצה החמיאו לשחקני החלק הקדמי - רועי זיקרי, אחמד עאבד ועומר דמארי, ובנוסף לאמיר עגייב שכבש את שער הנצחון. "אנחנו קבוצה שמורכבת ברובה משחקני ליגה לאומית, וניצחנו

את מחזיקת הגביע, קבוצה ששיחקה באירופה ופירקה את נתניה. זה מעודד כשנחזור לסגל טוב יותר", אמר אחד השחקנים בתום המשחק.

 

"תגיד ששיחקת עם שני שחקני נוער, זו לא בושה", אמר אחד הבעלים לעברו של קובי רפואה, והתכוון לשילוב של רז שלמה ושי אליאס בני ה-19. המאמן אמר: "אף אחד לא האמין שננצח את הפועל חיפה. היה לחץ במועדון אחרי ההפסד לחדרה, צריך לקחת אותו למקום חיובי. במשחק בית ראשון כולם מחויבים ושיחקנו בלי הבלמים הכי טובים ורמזי ספורי . בקבוצה צריך איזון ואז יהיה לנו קל יותר להתמודד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
רוג'ר ושי אליאס
צילום: עוז מועלם
מומלצים