מודה לראשונה

סגן השר פרוש: צריך למנות חרדי כמנהל "המחוז החרדי" במשרד החינוך

בפעם הראשונה מודה סגן שר החינוך, מול המצלמות, כי הדרישה למנות דווקא אדם חרדי כמנהל "המחוז החרדי" במשרד החינוך עליו הוא מופקד - חשובה וחיונית. צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

סגן שר החינוך מאיר פרוש מצהיר היום (שני) לראשונה, כי יש למנות אדם חרדי לתפקיד הבכיר של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, זאת לאחר עזיבתו של המנהל הקודם איציק זהבי.

במהלך כנס היערכות לשנת הלימודים של המחוז החרדי, שהתקיים במלון רמדה בירושלים, נאם סגן השר פרוש ועמד על הצורך במינוי חרדי למחוז זה, לטובת 440 אלף התלמידים החרדיים שבמחוז הגדול ביותר במדינה.

"היום המחוז החרדי מתנהל בסדר, כי יש לנו שר חינוך שאכפת לו", שיבח פרוש את שר החינוך נפתלי בנט, "אך אנו צריכים לדעת שיגיע היום ואני, המנכ"ל וגם השר, לא נהיה תמיד במשרד החינוך, לכן 440 אלף התלמידים החרדים שבמחוז הגדול ביותר במדינה, זכאים וחייב שיהיה להם מנהל מחוז חרדי, שיבחר בצורה שקופה ומקצועית".

לדברי פרוש, מנהל חרדי "יהיה עירני לכל הרגישויות. כך זה מקובל בכל המגזרים, הדרוזי, הבדואי ועוד, וכך צריך להיות במחוז החרדי".

יצוין, כי פרוש התבטא מספר פעמים כי מעולם לא התערב ומעולם לא דיבר על מינוי של אדם כזה או אחר, ובלשכתו מציינים כי "כעת הוא בטוח שאפשר למצוא חרדי, איש מקצוע מתוך המערכת, ללא התערבות פוליטית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר