משפחת הנער על הנהג החרדי: “עזר לעצמו ולא לשני ילדים שותתי דם”

משפחתו של הנער אילון שלו-אמסלם ז"ל, שנדרס למוות בתל אביב - תקפה את הנהג אלי בר זכאי, עם פרסום כתב האישום: "תחת שכרות כבדה כדבריו, ובמטרה להמית את כל מי שיקרה בדרכו, לחץ הנאשם על ההדק"
חיים טוויל
י"ב אלול התשע"ח / 23.08.2018 18:49

משפחתו של הנער אילון שלו-אמסלם ז”ל, הנער בן ה-13 שנדרס למוות על ידי אלי בר זכאי, בן 23, תושב שכונת סנהדריה בירושלים, לפני כשלושה שבועות בתל אביב – הגיבה היום (חמישי) על הגשת כתב האישום כנגד הנהג, שהואשם  בגין הריגה.

במכתב שפרסמו, תקפו את הנהג הדורס, כינו אותו רוצח – וקראו להחמיר בעונשו: “לכאב העמוק סביבו סובבים חיינו מזה 28 ימים התווספה היום מכה קשה נוספת, שעה שקראנו את כתב האישום החמור שהוגש הבוקר על ידי פרקליטות מחוז ת”א.

“כתב האישום מלמד על חומרה יוצאת דופן במעשיו של רוצח בננו, אשר ראוי שמעתה ועד עולם ישא בעונש חמור, ירצה עונש מאסר לשנים רבות, ויישב במעצר גם במהלך משפטו”.

בני המשפחה הכאובים הוסיפו: “הודות לחקירה, התגלתה האמת הנפשעת בה נהג הנאשם, רוצח בננו: בהתנהגות מודעת ומתוכננת מראש, בדיוק כמו רוצח המצטייד בכלי נשק, הצטייד הפושע, בכלי נשק רב עוצמה: מכונית ואלכוהול.

“בשעה 1:08, כשהוא תחת שכרות כבדה כדבריו, ובמטרה להמית את כל מי שיקרה בדרכו וכשהוא מתעסק במקביל בטלפון, לחץ הנאשם על ההדק: הוא דהר על אילון ודניאל, נערים טהורים שחזרו מגלידרייה בנמל, במהלך החופש הגדול, ועמדו על המדרכה בהמתינם, כפי שחונכו, לאור הירוק”.

“הרוצח הנפשע, מיד לאחר הדריסה הקטלנית, בחר לשבש את הראיות ובחר שלא לנסות להגיש עזרה לילדים, פצועים ושותתי דם, והגיש עזרה לעצמו, כאילו הוא הפצוע אנושות מדריסתו את אילון ודניאל, ודיווח לחבריו: ‘אני מסטול מת , תביאו לי מים, הבן אדם פה גוסס’. שיבושיו המשיכו באופן מפלצתי ומעורר חלחלה כמתואר בכתב האישום ומגובה בראיות חד-משמעיות”.

בני המשפחה המשיכו בכאב: “אילוני שלנו לא ישוב עוד. מותו של אילון לא יהיה לשווא, אלא אם יחול שינוי עמוק ביחס לעברייני הכביש, אותם רוצחים כנאשם ודומיו. אילון יישאר לעד נער צעיר, ואנו נשאר לעד אוהבים וכאובים”.

כתב אישום שהוגש הבוקר לביהמ”ש המחוזי בת”א נגד אלי בר זכאי מאשים אותו בהריגה, חבלה חמורה, נהיגה בשכרות, הדחה בחקירה, שיבוש מהלכי משפט, ניסיון להשמדת ראיה ומהירות סבירה.

העונש על הריגה יכול להגיע עד ל-20 שנות מאסר.

55 עדים יזומנו למסור עדות במהלך המשפט ובהם גם דקלה, אמו של אילון ז”ל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות