הדוקר מצרפת סבל מבעיות נפשיות? על פי פרסום של סוכנות הידיעות הצרפתית היום (חמישי), החשוד שדקר למוות את אשתו ואחותו ופצע אישה נוספת היה לא יציב נפשית. שר הפנים הצרפתי ג'ראר קולומב עדכן כי מבדיקה שנעשתה עולה כי המניע למעשה עדיין לא ברור. עוד עלה כי הדוקר סבל מבעיות התמכרות לאלכוהול וסמים.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

הדוקר היה ברשימת המעקב לחשודים במעורבות בטרור מאז שנת 2016 לאחר שהשמיע דעות קיצוניות – כך עדכן קולומב. "הוא לא היה יציב נפשית, בניגוד למישהו שמחויב להוראות של ארגון טרור כמו דאע"ש", הוסיף.

המקרה נמצא תחת חקירה פלילית ולא חקירה של מומחים לטרור – למרות שגם הטלפון של התוקף וגם המחשב שלו נמצאים תחת בדיקה. העיר בה התרחש האירוע היא עיר יחסית ענייה עם אוכלוסיה מוסלמית גדולה. כ-50 מבני האזור עזבו את צרפת כדי להצטרף לדאע"ש.

כוחות משטרה בפריז, ארכיון (צילום: רויטרס, חדשות)
כוחות משטרה בפריז, ארכיון | צילום: רויטרס, חדשות

כשעה לאחר הדקירה היום קיבל דאע"ש אחריות לאירוע, אך לא הציג הוכחה כלשהי. בהמשך דווח כי ההרוגים הם למעשה אמו ואחותו של הדוקר, וכי ייתכן שמדובר בסכסוך משפחתי. גם הנדקרת השלישית היא אישה אך הקשר המשפחתי שלה לשאר המעורבים לא ברור.

על פי התקשורת בכלי התקשורת בצרפת, החשוד דקר באחד מפרברי פריז ונמלט לתוך בית. כששוטרים הגיעו למקום הוא צעק לעברם להתרחק ואיים כי יהרוג אותם. כשיצא מתוך הבית הוא נורה.

צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אומנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה – וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/