הרכב שבו נסעה המשפחה (צילום: KATV, חדשות)
הרכב שבו נסעה המשפחה | צילום: KATV, חדשות

פעוט בן שלוש ואחיו התינוק בילו לבדם, ככל הנראה במשך מספר ימים, אחרי ששרדו תאונת דרכים קטלנית שבה נהרגה אמם בת ה-25 בדרום קרוליינה, ארה"ב. האח המבוגר יותר אותר שלשום (שני) בבוקר אחרי שנצפה משוטט לבדו בשולי כביש מהיר באזור כפרי, והוביל את הרשויות לאחיו הקטן. בבית החולים התברר שהאם המנוחה הייתה גם בהיריון.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

המשטרה המקומית הוזעקה למקום שבו נמצא הפעוט כשגופו מכוסה בחתכים ובשריטות. "ניכר היה שהוא בטראומה רצינית", סיפר ניית'ן גרילי, חוקר במחוז אואצ'יטה, לרשת CNN. לדבריו, הוא ככל הנראה בילה זמן ממושך בחוץ לבדו.

קרוב משפחה שהתקשר לתחנת המשטרה סיפר שאחיו בן השנה של הפעוט ככל הנראה נמצא באזור. הוא הוסיף שאמם של השניים לא נראתה מאז שיצאה לקניות ביום חמישי.

אחרי שעברו מדלת דלת באזור שבו אותר הפעוט, השוטרים מצאו את הרכב הפוך לאחר שהידרדר לערוץ בצד הכביש. תינוק בן שנה נמצא בתוך הרכב כשהוא עדיין רתום בחגורה. גרילי סיפר שהתינוק הגיב לשוטרים ומשם נלקח לבית החולים.

הפעוט בן ה-3 ששרד את התאונה (צילום: KATV, חדשות)
הפעוט בן ה-3 ששרד את התאונה | צילום: KATV, חדשות

במרחק כמה מטרים משם נמצאה גופת האם, שנזרקה אל מחוץ לרכב בעקבות הפגיעה. היא זוהתה כליסה הולדמן, בת 25. "אנחנו עדיין מנסים להרכיב את רצף האירועים, אך האם נראתה לאחרונה ביום חמישי, אז ייתכן שהם היו שם בחוץ יומיים או שלושה", ציין גרילי. "זה אחד הדברים הכי יוצאי דופן שחוויתי במהלך 11 שנותיי במחלקה הזאת".

גרילי הסביר שבזמן שהילדים ככל הנראה היו לצד הכביש, מזג האוויר היה חם ולח. הוא הוסיף שסדרת סופות רעמים פקדו את האזור. "זהו לא סיפור של הזנחה", גרילי הבהיר. "זה לא פחות מנס".

ג'יימס הולימן, אביה של האם המנוחה, סיפר לערוץ טלוויזיה מקומי שרק בבית החולים המשפחה גילתה שליסה הייתה בשבוע הרביעי להריונה. "למעשה איבדנו שניים", הוא אמר בעצב. שני הבנים שאותרו סבלו מהתייבשות והועברו לידי קרוביהם.

צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אומנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה – וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/