משפחת טבע הודתה אמש (שני) לכל מי שסייעו להם בחיפושים אחרי נורית טבע ז"ל, אשר אתמול נודע כי גופתה נמצאה במוצאי השבת האחרונה. "אנחנו רוצים להודות לכל מי שעזר ותמך בנו בדרך הארוכה והקשה הזו", מסרו בהודעה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

"אחרי חמישה חודשים של חיפושים, חוסר שינה מרוב דאגה ואי-ידיעה שלא הניחה לנו - קיבלנו את הבשורה הקשה שכל כך חששנו ממנה: נונה שלנו איננה", כתבה המשפחה. "עכשיו נותר לנו להתאבל ולנסות להמשיך הלאה. נונה, אוהבים אותך תמיד".

גם בקיבוץ כפר גליקסון, בו מתגוררת משפחת טבע, מסרו כי הם משתתפים באבלה של המשפחה – ומודים למי שסייעו בחיפושים. "קיבוץ כפר גליקסון מרכין את ראשו עם קבלת הבשורה הכואבת בדבר מותה של נורית טבע", נמסר מטעם הקיבוץ. "אנו מוסרים את תנחומינו למשפחה טבע היקרה, אותה נמשיך לעטוף ולחבק בשעתה הקשה".

"בשם הקיבוץ ובשם משפחת טבע אנו מבקשים להודות למאות המתנדבים שהגיעו לעזור במאמצי החיפוש ולכל מי שסייע ותמך בכל דרך בחמשת החודשים האחרונים", הוסיפו. ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה הוסיף: "אנו מודים למאות המתנדבים אשר עסקו יחד אתנו בחיפושים. היום התבדתה התקווה שהייתה לנו והכאב רב".

צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אומנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה – וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/