"אויב החרדים"

ההסתבכות של ראש עיריית ערד ניסן בן חמו

ראשי מטה הבחירות של ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, הגישו נגדו תלונה בלהב 433. לטענתם, בן חמו העביר עשרות אלפי שקלים לבני משפחתו וגם לאנשי "ישראל ביתנו" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ניסן בן חמו (צילום: יש עתיד)

גורמים שהיו מראשי מטה הבחירות של ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד, הגישו נגדו תלונה בלהב 433. לטענתם, בן חמו העביר עשרות אלפי שקלים לבני משפחתו וגם לאנשי "ישראל ביתנו". כך דווח ב'ערוץ 10'. יצוין כי בנשים האחרונות מנהלים בחסידות גור מאבק נגד בן חמו בטענה כי מדובר ב"אויב החרדים".

על פי הדיווח, דאוג גודובסקי - לשעבר מבכירי 'ישראל ביתנו', קיבל 10,000 שקלים עבור עבודה ביום הבחירות. אניטה רוזנבאום, לשעבר עוזרת ראש מטה הבחירות של בן חמו מטעם "יש עתיד", העידה על ההתנהלות הפסולה: "לא ראיתי את גודובסקי מעולם. לא שידוע לנו שהוא עבד או התנדב. תמוה מאוד הצ'ק שהוא קיבל".

לדברי רונזבאום: "היה בן אדם מטעם 'ישראל ביתנו' שאסף את הצ'קים עבור האנשים שלו, של אנשי 'ישראל ביתנו' שהצטרפו לניסן בן חמו. הוא גם לקח את הצ'ק של גודובסקי. האנשים שדיברנו עליהם, כולם קיבלו מעל 10,000 שקלים עבור עבודה ביום הבחירות. כל האנשים האלה לא עבדו ביום הבחירות ומי שעבד, קיבל צ'ק נוסף על הסכום המדויק של שעות העבודה שהוא עבד".

ר"ע ערד ניסן בן חמו מסר בתגובה: "טרום הבחירות וביום הבחירות הועסקו למעלה מ- 250 עובדים בשני מטות עיקריים: מטה דוברי עברית ומטה דוברי רוסית. מטה דוברי הרוסית נוהל על ידי אנשי ישראל ביתנו, שאתם חתמתי על הסכם קואליציוני ושתמכו בי לראשות העיר.

"חשוב להדגיש כי כל המועסקים בבחירות הועסקו תחת חוזים כדין בפיקוח רואה חשבון, כולם עבדו סביב השעון ללא יוצא מן הכלל עד לניצחון הגדול - ולראייה משרד מבקר המדינה לא מצא כל פגם בדיווחים שהוגשו תחת חוקי הבחירות ואישר החזר תשלום מלא על כל הדיווחים שבוצעו".

עורך דינו של גודובסקי מסר כי גודובסקי שימש יועץ לעיתונות בשפה הרוסית וקיבל תשלום כחוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר