שתף קטע נבחר

אוסטפלד: "יש לדודי רומנו משהו נגד סלווין"

רכזת רמת השרון הורחקה ע"י השופט, המאמנת היתה נסערת: "אם אצא עם זה, אספר דברים קשים. הגיע הזמן שיעשו סדר". סלווין הגיבה: "הוא שופט גדול". ריקנטי: "עוד נשתפר"

"יש לדודי רומנו משהו נגד לייני סלווין. ולא מעכשיו, כבר הרבה שנים", כך סיפרה הערב (ב') מאמנת רמת השרון, אורנה אוסטפלד, אחרי ההפסד 78:71 לאליצור רמלה בסופר-קלאסיקו. אוסטפלד רתחה על השיפוט, בעיקר לאור ההרחקה של הרכזת שלה בסיום המפגש הלוהט.

 

"אני צועקת על הרבה דברים כבר לא מעט זמן. אם שופט יכול להשתמש בכוח שלו, אז זה לא צודק", המשיכה אוסטפלד ואמרה דברים קשים נגד הלובשים שחור. "אני לא רוצה להגיד מה יש לרומנו נגד לייני, אבל אם אצא עם זה, אני אספר דברים קשים".

 

"למה לא יצאתי עם זה לתקשורת? אני זו שצריכה להיות ראשונה כל הזמן? אני צריכה להיות החלוצה? אם שופט במהלך משחק עובר ואומר 'מה שלומך מאמי', זה נראה לך תקין?".

 

"שהשופטים ילמדו להיות עם ריספקט ועם רצינות למשחק הזה", סיכמה אוסטפלד. "יש פה שחקניות נבחרת ארה"ב, שחקניות מנבחרת ישראל. לא מבינה את זה. הגיע הזמן שיעשו סדר עם השופטים, עם חוסר הרצינות והרשלנות. לא הפסדנו בגללם, רמלה שיחקה טוב יותר".

 

לשופטי הכדורסל יש איסור גורף להתראיין, לכן רומנו לא הסכים להגיב. ומה יש ללייני סלווין להגיד על המקרה? "אני לא רוצה להגיב על כך", אמרה רכזת נבחרת ישראל בסיום. "מה יש לי להגיד על דודי רומנו? הוא שופט גדול".

 

אחרי שמחת הניצחון, גילו שחקניות רמלה כי הארנקים והפלאפונים שהיו בחדר ההלבשה נגנבו על ידי אלמונים. המאמנת נועה ריקנטי התייחסה בסיום ליכולת של קבוצתה. "אנחנו עוד נלך ונשתפר", סיפרה. "פירסון עוד לא הראתה עשירית מהיכולת שלה, גם לוסון-וויד עוד תהיה טובה יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות דוברות ליגת העל
אורנה אוסטפלד
באדיבות דוברות ליגת העל
מומלצים