יום שלישי, 21.05.2024 שעה 16:21

יעקב בוזגלו: חיפה הציעו חוזה שגם נער לא מקבל

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם אביו של השחקן: "הפחיתו לו 75% מהדברים שסוכמו, סיפרו שהם דואגים לו". התוכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'

תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וגם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התוכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתוכנית דיברנו על האפשרות שערן זהבי יחזור לנבחרת ישראל, על ההגרלות של הפועל חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב בשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית, שוחחנו על ההצטרפות של אלמוג בוזגלו למחזיקת הגביע וניסינו להבין מהי ההצעה לרכישת בית”ר ירושלים.

יעקב בוזגלו: “מכבי חיפה הציעו למאור סעיפים בחוזה שגם ילד מהנוער לא מקבל”

שוחחנו עם אביו של השחקנים, אלמוג ומאור בוזגלו, יעקב בוזגלו, על החתימה של אלמוג בהפועל חיפה, למה הוא עזב את בני יהודה, מה צופן העתיד של מאור, למה הוא לא נשאר בסופו של דבר אצל הירוקים מהכרמל ולאיפה מועדות פניו.

שלום וערב טוב לך יעקב בוזגלו:
“ערב טוב”.

אלמוג בוזגלו. "יש לנו תכנית שיגיע לאירופה" (איציק קדוש)אלמוג בוזגלו. "יש לנו תכנית שיגיע לאירופה" (איציק קדוש)

מה עם אלמוג?
“אלמוג הצטרף להפועל חיפה, הוא עשה צעד נבון וטוב, ונקווה שיעשה את הפריצה שם”.

איך ויתרו עליו בבני יהודה?
“זה לא עניין של לוותר, מה שקרה עם בני יהודה זה  שפשוט לא יצא להם לשבת איתנו, כמו שאתם מבינים בינואר אני יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה”.

אני לא מבין, הייתה לאלמוג עונה נהדרת, הוא התאקלם שם, הוא פרץ שם, למה הוא לא המשיך:
“הם היו צריכים להכניס את היד עמוק לכיס, הם הבינו את הרמז, זה לא היה מוצא חן בעיניי שהם החתימו כל מיני מושאלים ממכבי תל אביב וזו הסיבה שהוא סופסל”.

יואב כץ שם יותר כסף מבני יהודה?
“א’ כן, ב’ החוזה לעונה אחת, ויש לנו תכנית שיעבור לחו”ל בעונה אחריה”.

מאור בוזגלו. "לא רציתי שיהיה שחקן לא מוביל" (רדאד ג'בארה)מאור בוזגלו. "לא רציתי שיהיה שחקן לא מוביל" (רדאד ג'בארה)

למה מאור בוזגלו לא נשאר במכבי חיפה?
“יש הבדל בין רצו אותו למה שהיה באמת. מכבי חיפה עשתה את השיקול שלה, ובצדק מבחינתה, ואנחנו את השיקול שלנו, ובצדק מבחינתו. לי לא מתאים שמאור לא יהיה שחקן מוביל במכבי חיפה. אני הייתי חתום במכבי חיפה לשלוש שנים, בפציעה חלילה חוזרת ההסכם בטל ומבוטל. ההסכם אכן בוטל בגלל הפציעה של מאור. הם סיפרו סיפורים שאנחנו נדאג לו, אבל בסופו של יום אני בקשתי לשבת כמה שיותר מהר כדי לדעת מה קורה עם מאור. קיבלנו מהם הסכם לא הצעה וביקשו לחתום, ומה ראיתי בהסכם? סעיפים שגם ילד מהנוער לא מקבל, הפחיתו לו 75% מהדברים שהיו במה שסוכם”.

לאיפה מועדות פניו?
“מאור בריא ברוך השם, חודש הבא הוא יוכל כבר לשחק. מאור בוזגלו מתאמן כל החודשים ברצף, להבדיל שחקנים אחרים שהיו בחופשות. היום הוא יצא לבדיקה בלונדון שלמעשה, שם הוא ייפגש עם המנתח שלו שייתן לו את ברכת הדרך שהוא יכול לחזור למגרשים. אני רגיל שהרבה מאוד אנשים עושים את החישובים שלי וסוגרים את כל הדלתות. אני זוכר שאף אחד לא נתן אחוז אחד למאור להגיע למכבי חיפה, וכולם אכלו את הכובע. כל האופציות פתוחות, ברגע שאני אגיע למצב שאני ארצה לנהל משא ומתן עם קבוצה כזו או אחרת שהיא מתאימה לו, שם הוא יחתום”.

יעקב בוזגלו. "כל האופציות פתוחות עבור מאור" (נעם מורנו)יעקב בוזגלו. "כל האופציות פתוחות עבור מאור" (נעם מורנו)

שלום וערב טוב לך, שחקן הפועל חיפה, גל אראל:
“ערב טוב”.

גל אראל. "יש סיכוי לעבור את אטלנטה, אני לגמרי מאמין" (נעם מורנו)גל אראל. "יש סיכוי לעבור את אטלנטה, אני לגמרי מאמין" (נעם מורנו)

אנחנו מנסים לבדוק איך עבר עליכם הקיץ, נדמה שיש קבוצה טובה:
“בוודאי שיש, מה שייחד אותנו בשנה שעברה זה הביחד שלנו, גם שעזב אותנו חנן ממן ידענו להתגבר ולקחנו גביע, וגם עכשיו שעדן בן בסט עזב, ידענו להתגבר, ואנחנו נראים טוב”.

גל, אתה מרגיש את השינוי באווירה בעיר חיפה?
“אני, בתור אחד שמבלה בחיפה ובקריות, גם שגדלתי פה, מכבי חיפה הייתה המועדון המוביל שרץ להישגים. אני חושב שהשינוי בא בראש ובראשונה מניר קלינגר, שפימפם לנו מהמחזור הראשון שזה לא אותה הפועל חיפה שהייתה בשנים האחרונות. אני חושב שמה שמאוד תורם זה הזרים שלנו, ועל אחד כמה וכמה שהזרים שלנו שחקני נבחרות. יש לנו גם שחקנים בזירה האירופית, 80% מאיתנו רץ שנה שנייה ביחד”.

יש סיכוי להפתיע את אטלנטה?
“בטח שיש סיכוי, זה כדורגל. אני מכבד אותם, זה קבוצה מהסרייה A והם פייבורטים. אבל ננסה להגיע למגרש, סמי עופר, נרצה להשיג תוצאה טובה ולא לספוג שער, לטוס לאיטליה ולנסות לעשות כביכול את הבלתי ייאמן אבל אני לגמרי מאמין”.

יש שינוי בהתנהגות של קלינגר אחרי שהוא התבשר שהוא לא יאמן הנבחרת:
“אין שינוי האמת, ברור לנו שזה היה החלום שלו, מבחינתו לא היה שום שינוי. ניר מקצוען וגם בפגרה, שעוד אז היו הרבה יותר סימני שאלה, ניר היה מאוד דומיננטי בכל העברות”.

ניר קלינגר. "אין שינוי בהתנהגות שלו" (רדאד ג'בארה)ניר קלינגר. "אין שינוי בהתנהגות שלו" (רדאד ג'בארה)

רונן קצב: “ווילי רוטנשטיינר התקשר לערן זהבי וביקש ממנו לחזור לנבחרת”

שוחחנו עם סוכנו של הכוכב הישראלי, ערן זהבי, על השמועות סביב חזרתו למדים הכחולים-לבנים, מי ייזם את השיחה והאם השחקן התנצל מספיק בפני אוהדי הנבחרת.

שלום וערב טוב לך, סוכנו של ערן זהבי רונן קצב:
“ערב טוב”.

ערן ביקש לחזור לנבחרת? ביקשו שהוא יחזור?
“ב-25 לחודש ערן חגג יום הולדת, ערן הופתע לקבל טלפון מהמנהל הטכני של הנבחרת, איחל לו מזל טוב, ואמר לו שהוא ישמח לראות אותו בנבחרת. וזה כל הסיפור”.

ערן השחקן הטוב ביותר, הוא חייב להיות בנבחרת. אבל קודם כל לא שמעתי התנצלות אמיתית:
”הוא כתב כמה פוסטים והתנצל. הוא התנצל גם בטלוויזיה, וגם ברשתות החברתיות”.

אני מצפה שערן יעשה מסיבת עיתונאים ויגיד שהוא רוצה לחזור ומתנצל על מה שהיה:
“בואו שנייה נכנס לפרופורציה, שוב ערן התנצל בטלוויזיה, והוא העלה שלושה פוסטים שונים. כמה פעמים צריך להתנצל? זה מספיק, זאת התחושה שלי”. 

אתה רוצה שיבוא לאימון הנבחרת כאילו הכל רגיל, קרה פה מקרה חמור ביותר:
”לדעתי, הוא התנצל מספיק, מבחינתי הוא לא צריך להמשיך להתנצל, הוא התנצל אולי 30 פעם. בסופו של דבר, ערן צריך להחליט אם הוא רוצה לחזור לנבחרת אחרי שהוא פרש ממנה. ברגע שהוא גמר, את העונש שלו בדקו אם הוא יכול לחזור, כבר מול ארגנטינה בדקו אם הוא יכול לחזור”.

רונן קצב. "כבר מול ארגנטינה רצו שערן יחזור" (משה חרמון)רונן קצב. "כבר מול ארגנטינה רצו שערן יחזור" (משה חרמון)

לירן שטראובר: “באר שבע היו צריכים להחתים את הרוש מזמן ולא להסתבך עם אנסטיס”

דנו עם שוער העבר של נבחרת ישראל, לירן שטראובר, על סוגיית השוערים שהסעירה את הכדורגל הישראלי, על החתימה של גיא חיימוב במכבי חיפה, ושל אריאל הרוש באלופת המדינה, הפועל באר שבע.

שלום וערב טוב לך, לירן שטראובר:
”ערב טוב”

גיא חיימוב. "כל אחד מצא את הפינה שלו" (מערכת ONE)גיא חיימוב. "כל אחד מצא את הפינה שלו" (מערכת ONE)

תן לי את דעתך כשוער, על השינויים בין מכבי חיפה לבאר שבע:
“לקחו 3 פאזלים ועירבבו ביניהם, ובסופו של דבר אחרי הרבה זמן הרכיבו את הפאזל. להערכתי, כל אחד מצא את הפינה שלו. לדעתי חיימוב יכול להנות במכבי חיפה”.

מי שוער יותר טוב, חיימוב או הרוש?
“הרוש השוער הראשון של נבחרת ישראל כרגע, אין ספק שחיימוב שוער מצוין ויכול להתאים מאוד למכבי חיפה, אריאל  שונה מגיא, גם בגודל, גם בנפחים שלו וגם בגובה. אריאל אחרי עונה מצוינת בקפריסין. אני לא חושב שהרוש בהכרח פחות יציב מחיימוב. לדעתי, הרוש היה על המדף כבר הרבה זמן, והיו צריכים להחתים אותו עוד קודם ולא להיכנס להרפתקה הזו עם השוער היווני”. 

לירן שטראובר. "היו צריכים להחתים את הרוש מוקדם יותר" (איציק בלניצקי)לירן שטראובר. "היו צריכים להחתים את הרוש מוקדם יותר" (איציק בלניצקי)

אורי אוזן: “ברצלונה לא הייתה נותנת לג’ורדי את התפקיד שהיה לו במכבי תל אביב”

שוחחנו עם שחקן העבר ומאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב, אורי אוזן, על המשחק הקרוב של מכבי תל אביב במסגרת הליגה האירופית נגד פיוניק, ועל ההחלטה של ג’ורדי קרויף לעבור לסין.

ערב טוב, אורי אוזן:
”ערב טוב”

איביץ'. "עושה רושם שמכבי תל אביב עשו החתמה טובה" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)איביץ'. "עושה רושם שמכבי תל אביב עשו החתמה טובה" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

מכבי ת”א משחקת יומיים מוקדם מהצפוי, זה אמור להשפיע?
”אין עומס, אין ליגה, לדעתי לא. לא צריך להקל את הראש ביריבה הארמנית. משחק לא פשוט, אבל איביץ’ מוכיח שהוא בא מוכן ויודע מה הוא רוצה, עושה רושם שמכבי תל אביב עשו החתמה טובה איתו”.

מה דעתך שג’ורדי קרויף בדרך לסין?
הוא מקבל קבוצה בלי מאמן, יתנו לו להביא את האנשים שלו, הקבוצה במקום ה-14 והוא מקבל את התפקיד שהוא הכי אוהב, מנהל מקצועי. 

מה קורה עם ברצלונה?
“ברצלונה הביאו את אריק אבידל, אני בטוח שג’ורדי נהנה בישראל, אין כמו תל אביב. הוא לא האמין שהוא יהיה פה כל כך הרבה שנים, אני חושב שהוא רצה ברצלונה אבל הוא לא יכל לקבל את  אותו התפקיד שם כמו שקיבל במכבי תל אביב”.

אורי אוזן. "ג'ורדי לא יכל לקבל בברצלונה את תפקיד המנהל המקצועי" (משה חרמון)אורי אוזן. "ג'ורדי לא יכל לקבל בברצלונה את תפקיד המנהל המקצועי" (משה חרמון)

ניסו אביטן: “אני יעשה את הכי טוב שנצליח בליגה”

דנו עם מאמן העולה החדשה הפועל חדרה, ניסו אביטן, על הקשיים שהיו לו במהלך הקיץ, על איך הוא רואה את הסגל שלו, הסיכויים לשרוד בליגת העל והאם יש מקום לחדרה בליגה הראשונה. 

שלום וערב טוב לך, מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן:
“ערב טוב”.

ניסו אביטן. "מול מכבי חיפה נראה סגל כמעט מלא" (אחמד מוררה)ניסו אביטן. "מול מכבי חיפה נראה סגל כמעט מלא" (אחמד מוררה)

קיץ סוער עבר על הפועל חדרה:
”כן קיץ סוער, לשמחתי אנחנו מצליחים ליישב את הדברים, מבחינה מקצועית חסר לנו מספר שחקנים. אני חושב שמחר מול מכבי חיפה יהיה לנו כמעט סגל מלא”.

להפועל חדרה יש מקום בליגה העל?
“אני יענה לך בשיא הכנות, קרו לנו הרבה דברים מאז שעלינו. התמודדנו עם הרבה קשיים. אני כספורטאי יעשה את הכי טוב שאני יכול ואני באמת מאמין שאם נצליח ונגלה את השחקנים העתידיים של הכדורגל הישראלי נוכל להתמודד עם חלק מהקבוצות בליגת העל”.

אני חושב שצריך לצמצם את הליגה ל-10 קבוצות, שלא יהיה בעיות תקציב כל שנה. מה דעתך?
“תראה, אני מכבד את הדעות שלך, בעניין הזה אני חולק עליך. אני חושב שהכדורגל צריך להגיע לכל מקום ומקום בארץ, אם נעשה ליגה של עשר קבוצות אני לא חושב שיש עשרה מועדונים שהם בסטנדרטים של מכבי חיפה, מכבי תל אביב וכולה. הקבוצות האלה יגלו את שחקני העתיד של ישראל. מנשה זלקה הבקיע את שערו הראשון בליגה הראשונה, מה הסיכוי שלו לשחק בליגת העל? יש לנו את הפלטפורמה לתת לאותם השחקנים את הבמה להצליח”.

מנשה זלקה. "איזה פלטפורמה תביא במה לשחקנים האלה" (אחמד מוררה)מנשה זלקה. "איזה פלטפורמה תביא במה לשחקנים האלה" (אחמד מוררה)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */