שתף קטע נבחר

גיא חיימוב חתם במכבי חיפה

השוער (32) שעזב את הפועל באר שבע בטונים צורמים וכבר היה בדרך למכבי תל אביב, סגר לשנתיים אצל הירוקים וישתכר כ-225 אלף אירו לעונה. עמרי גלזר ישוחרר. וגם: השתלשלות הכיסאות המוזיקליים של השוערים אצל הגדולות. עומרי בן הרוש עזב ללוקרן

 

גיא חיימוב חתם במכבי חיפה. השוער (32) חתם על חוזה לשתי עונות ואמור להרוויח 225 אלף אירו לשנה כולל מענקים - חוזה גבוה מעט יותר מזה שהיה לו בהפועל באר שבע.

 

חיימוב עבר אתמול בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והספיק לערוך סיור קצר באצטדיון סמי עופר. הבוקר הוא נפגש עם אנשי המועדון כדי לבחור דירה בסמוך למתחם האצטדיון שבעיר, ואז נסע לתל אביב לפגישה עם הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב, שם חתם על החוזה. חיימוב אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "אני מאושר להצטרף למועדון ענק". 

 

גיא חיימוב (צילום: מכבי חיפה)
חיימוב מוצג בחיפה(צילום: מכבי חיפה)

גיא חיימוב במדי הפועל באר שבע (צילום: עוז מועלם)
אתגר חדש. חיימוב(צילום: עוז מועלם)

 

בינתיים, הירוקים הודיעו שמגן הקבוצה, עומרי בן הרוש, קיבל אישור לעזוב וחתם בלוקרן. מהקבוצה נמסר: "בן הרוש הגיע לסיכום עם ראשי המועדון לגבי שחרורו. בשעות הקרובות צפוי לחתום בקבוצה בבלגיה. אנו מודים לעמרי על תקופתו במכבי חיפה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

 

כפפות מוזיקליות: איך הגיע חיימוב לחיפה

חתימת חיימוב, במקביל להצטרפותו הרשמית של אריאל הרוש להפועל באר שבע, מביאה אל סופה סאגה ממושכת ומורכבת בה היו מעורבים מספר שוערים ומספר קבוצות בליגת העל בתקופה האחרונה.

 

חיימוב התחיל את העונה כשוער הראשון של האלופה, אבל בשלב מסוים במהלך מחנה האימונים החליטו בקבוצה להיפרד ממנו לטובת החתמת שוער הפועל חיפה ארנסטוס שטקוס. הודעה רשמית על הצטרפותו של הליטאי יצאה מהמועדון ונדמה היה שחיימוב יהיה חלק מעסקת חליפין.

  

נבחרת ישראל אימון  (צילום: אורן אהרוני )
אריאל הרוש. כסאות מוזיקליים(צילום: אורן אהרוני )

 

כעבור זמן קצר החליטה אלונה ברקת לרדת משטקוס לאחר שאופן ניהול המו"מ מצד יואב כץ לא מצא חן בעיניה. בשלב זה היחסים בין חיימוב לברק בכר כבר עלו על שרטון וברור היה שאין דרך חזרה. בקבוצה החליטו ללכת על יאניס אנסטיס היווני ששוחרר מא.א.ק אתונה, אבל גם ממנו נפרדו בב"ש תוך זמן קצר, לאחר תצוגת נפל שעלתה לקבוצה בתבוסה 5:0 לדינמו זאגרב והדחה מליגת האלופות.

 

כאן באה ההחלטה לצרף את אריאל הרוש ולשחרר את חיימוב סופית בהעברה חופשית. מכבי תל אביב ניהלה מו"מ עם השוער אבל לא הצליחה להגיע איתו לסיכום, בעיקר בשל מחלוקת בנוגע למשך החוזה. בשלב זה נכנסה לתמונה מכבי חיפה וניהלה עם השוער מו"מ אפקטיבי שהביא לחתימה תוך יומיים בלבד. בעקבות הצטרפותו של חיימוב, שיהיה כמובן השוער הראשון של הקבוצה, מי שיעזוב הוא עמרי גלזר.

 

עמרי גלזר. יחפש כתובת חדשה (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
עמרי גלזר. יחפש כתובת חדשה(צילום: גיל נחושתן)

 

מאמן חיפה, פרד רוטן, החליט לשחרר שחקנים מהקבוצה במספר סבבים ולא בבת אחת. הירוקים גם מחכים להחלטת אלי טביב בעניינו של עידן ורד שמעוניין מאוד להגיע כבר לחיפה. מחר (21:00) תצא הקבוצה לאצטדיון בנתניה למשחק בגביע הטוטו מול הפועל חדרה, כשניצחון יעלה את חיפה למקום הראשון בבית 1.


פורסם לראשונה 06/08/2018 09:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גיא חיימוב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים