מאיר סודמי, אביהם של האחים התאומים החשודים ברצח של לאון קלנטרוב בן ה-7, ברח עם אשתו מביתם ביישוב בני עי"ש, לאחר שבמשטרה הזהירו את המשפחה מפני לינץ' של התושבים במקום. אבל מאיר מבין את כעסם. "זה לגיטימי", הוא מסביר.

48 שעות אחרי שגופתו של הילד החייכן נמצאה כפותה בביתו, מבקש אבי המשפחה להתנצל ולא מצליח למצוא מילים. "קשה לי לבכות, להזיל דמעה", הוא משתף. "איך אפשר להסביר מקרה קשה כזה? אני מנחם אותם".

בניו, נאור ואדיר, אובחנו בגיל צעיר כסובלים מפיגור. "הם לא ילדים בריאים", מסביר מאיר ומנסה לסנגר עליהם: "יש להם קשיי הסתגלות - אבל הם חמימים ונעימים". היום הוא מאשים את הרשויות שלא עשו מספיק על מנת להעניק סיוע וטיפול לתאומים. "הייתה פאשלה גדולה", הוא מלין. "פניתי הרבה פעמים לרשויות, אבל ביישוב הכול עובד לאט".

האב טוען כי לעולם לא שמע את תלונותיהם של השכנים, על כך שבניו חשפו בפניהם את איבר מינם. "לא באו אלינו הביתה ואמרו לנו. לא הרגשנו כלום", הוא מנסה לשכנע.

לאון לא נאנס

במשטרה קיבלו הערב את דוח הנתיחה שלאחר המוות של לאון, ממנו עולה כי כי הילד נחנק למוות, אבל לא עבר אונס או התעללות מינית. לאון נקבר היום באשדוד כשמסביבו בני משפחה וחברים שהתקשו להיפרד. יחד איתו ירדו אל הקבר גם הצעצועים שאהב שבהם לא ישחק יותר לעולם.

בסוף השבוע רצחו התאומים נאור ואדיר סודמי את הילד הקטן, לאחר ששיחק בביתם. השוטרים הגיעו ליישוב בני עייש ותחקרו שכנים, הורים ותלמידים על החשודים ברצח. בחדר החקירה ניסו החוקרים להבין כיצד נוצר המפגש בין האחים סודמי ללאון.

חוקר: "איך הוא הגיע אליכם?"
האחים: "הוא נפל. הרמנו אותו ולקחנו אותו לחדר שלנו".
חוקר: "אז למה הוא בא אליכם?"
האחים: "הוא רצה לבוא אלינו. הוא היה עם סוכרייה על מקל. הוא רצה לבוא לשחק איתנו בחדר משחקי מחשב".

את התאומים נאור ואדיר סודמי מכירים כמעט כל התושבים ביישוב הקטן. רק אחרי סוף השבוע הזה הם הבינו שבנראה צריך להיזהר מהם.

הורים רבים בחרו ללוות הבוקר את ילדיהם לבית הספר ביישוב. הם לא מוכנים עכשיו לאפשר לילדים להסתובב רגע אחד לבד, ומחפשים דרכים להתמודד עם הפחדים. בכיתה א' בבית הספר של לאון ניסו להסביר מה קרה, ושאלו אם עוד מישהו הכיר את האחים החשודים במעשה.