שתף קטע נבחר

תומר חמד כבש והצטיין, 1:2 לברייטון

החלוץ הישראלי הבקיע (36) והחל במהלך שהוביל לשער השני (48) בניצחון הביתי על נאנט במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת הפרמייר ליג. בירם כיאל לא שותף

תומר חמד שיפר את סיכוייו לשמש כשחקן הרכב ראשון של ברייטון בעונת 2019/19. החלוץ הישראלי הבקיע הערב (ו') והצטיין בניצחון 1:2 הביתי על נאנט במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת הפרמייר ליג.

 

חמד עלה כמחליף בדקה ה-15 בעקבות פציעתו של גלן מארי ובדקה ה-36 כבש את השער הראשון, כשקיבל מסירה מאנטוני נוקארט ובעט שטוח לרשת. לפני כן הוא סחט עצירה מהשוער הרומני צ'יפריאן טטרושאנו כשנגח מקרוב לידיו. בדקה ה-48 חטף חמד כדור להגנה של הקבוצה הצרפתית. בסופו של המהלך הגיע הכדור לפסקל גרוס, שכבש את השני. ולנטין רונגייה צימק (80) בבעיטה שטוחה לרשת.

 

תומר חמד (צילום: getty images)
תומר חמד(צילום: getty images)

 

הרכש האיראני של ברייטון, עלירזה ג'האנבחאש, נכנס לשחק במחצית השנייה ושיתף שוב פעולה עם חמד. בירם כיאל ישב על הספסל ולא שותף. ברייטון תפתח את העונה בפרמייר ליג

בשבת הבאה במשחק חוץ מול ווטפורד במחזור הראשון.

 

משחקי ידידות נוספים: רד בול לייפציג – האדרספילד 3:0, איאקס – וולפסבורג 3:0, ווסטהאם – אנז'ה 0:1 (חאבייר הרננדס 23), בורוסיה דורטמונד – ראן 1:1, אוסאסונה – אייבאר 1:1, בורנמות' – בטיס 2:0.

 

ריאל מדריד: כדורגלן העבר של ברצלונה, אלברט סלאדס, ששימש כמאמן נבחרת ספרד עד גיל 21, מונה לעוזרו של ז'ולן לופטגי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים