"יחזק את הקשר עם ארה"ב", השגרירות בי-ם (צילום: Ziv Sokolov/U.S. Embassy Tel Aviv, חדשות)
"יחזק את הקשר עם ארה"ב", השגרירות בי-ם | צילום: Ziv Sokolov/U.S. Embassy Tel Aviv, חדשות

חודשיים וחצי חלפו מאז נחנכה השגרירות האמריקנית בירושלים, היו הרבה ספקות האם אכן השגריר פרידמן יעבוד משם, יערוך שם פגישות ומי בדיוק מצוות השגרירות יעבוד מהבירה. הערב (חמישי) ב"מהדורה המרכזית" פורסם שאחרי ההקמה - מגיעה ההרחבה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

ועדת משנה של עיריית ירושלים חתמה ואישרה תכנית להרחבת שגרירות ארה"ב בירושלים, כחלק מזה אושרו תוספות של שטחי משרדים, הסדרת כניסות, ותוספת שטחי שירות ובעצם שינויים שירחיבו את שטח העבודה והפעילות של השגרירות ויאפשרו ליותר עובדים לפעול מירושלים.

בסך הכול שטח ההרחבה הוא 700 מטר מרובע, 350 מ"ר להשמשת שטח תת קרקעי לטובת שטחי שירות ומשרדים, ו-350 מ"ר נוספים מיועדים להרחבת קומה קיימת לטובת משרדים.

ראש העירייה ניר ברקת אמר שזהו "שלב נוסף בקיבוע וביסוס מעמדה של השגרירות בבירת ישראל". לדבריו זה "יחזק את הקשר בין ישראל לארה"ב ובעיקר - רוח גבית להחלטה ההיסטורית של הנשיא טראמפ".

גורם נוסף בעירייה אמר שמדובר רק בשלב ראשון של הרחבת השגרירות. לדבריו, האמריקנים כל הזמן מתכננים וחושבים על הצעד הבא ועל בינוי נרחב יותר.

צמרת מערכת הביטחון, בכירי מערכת אכיפת החוק, אמנים מובילים וגיבורים מעוררי השראה - וכולם Live על במות בנייני האומה. ועידת המשפיעים של חברת החדשות ב-3 בספטמבר 2018 בבנייני האומה בירושלים | הבטיחו את מקומכם והירשמו: https://newsevent.co.il/