א' סיון התשפ"ד
07.06.2024
אסון התאונה המחרידה בצרפת

"יעל הייתה אישה אהובה, כמו מלכה"

בעיר אלעד, בה התגוררה יעל בסיס ע"ה, יחד עם ארבעת ילדיה, אשר שניים מהם נפצעו בתאונה המחרידה שאירעה אחר הצהריים סמוך למעון הנופש באלפים הצרפתיים, מתקשים לעכל את הבשורה המרה. חברתה מספרת ל'בחדרי חרדים': "היא הייתה מתוקתקת ונקייה חיצונית ופנימית"

"יעל הייתה אישה אהובה, כמו מלכה"
זירת התאונה הקטלנית בצרפת צילום: דוברות זק"א

טרגדיה נוראית פקדה אמש (רביעי) את העיר אלעד כשנודע כי ההרוגה בתאונת הדרכים הקשה באלפים הצרפתיים היא יעל בסיס ע"ה, תושבת העיר ואמא לארבעה ילדים קטנים.

חברתה של יעל, שרי מן, מספרת ל'בחדרי חרדים' כי הכירה היטב את יעל. היא מתארת אישה מיוחדת, אשת משפחה חרוצה ועם נשמה יתרה ומספרת כי היא ממש לא מאמינה שהיא איננה.

"יעל הייתה אישה שכל כולה משפחה, שתמיד עבדה בחריצות, אבל גם כשעבדה ללא הפסקה הכינה תמיד ארוחה חמה. היא הייתה מתוקתקת ונקייה חיצונית ופנימית", מספרת שרי מן. "היא הייתה אישה אהובה, ממש כמו מלכה".

מן מתארת כי בשבוע האחרון סיפרה לקרובת משפחתה על חוויה שמעורבת במוות שעליה סיפרה לה יעל ע"ה ושהותירה גם בה וגם ביעל רושם רב: "רק שלשום סיפרתי לדודתי על יעל, שלפני כמה שנים ראתה מישהי בכותל שעיניה קורנות ומתפללת בדבקות. יעל סיפרה לי שלא הצליחה להוריד את עיניה מהגברת כי סביבה הייתה שכינה וכשהגברת הסתכלה עליה היא חייכה".

"לאחר כמה שעות היה הפיגוע בקו 2", משחזרת שרי, "למחרת התקשרה אלי יעל רועדת מהתרגשות כי היא ראתה בעיתון תמונה של הגברת בין הנרצחים. שתינו פרצנו בבכי. היא אפילו שוחחה עם המשפחה של אותה האישה".

כזכור, יעל ע"ה, בת ה-39, נהרגה בתאונת דרכים מחרידה שהתרחשה אחר הצהריים, בכביש מפותל ומוגדר כמסוכן מאוד, באזור 'לה מונייר' הסמוך לגבול צרפת-שוויץ, מרחק עשר דקות מעיירת הנופש בו שהתה יעל ע"ה, יחד עם ארבעת ילדיה, כשהגדול מביניהם בן 20.

דובר משרד החוץ הישראלי עמנואל נחשון, מסר, כי בתאונת דרכים שאירעה הערב באזור האלפים הצרפתיים בסמוך לגבול עם שוויץ, נהרגה אזרחית ישראלית כבת 40 ונפצעו קל שבעה אזרחים ישראלים נוספים ביניהם שניים מילדיה. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בביה״ח סמוך למקום האירוע. קונסול ישראל בפריז, אורי דוד, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף לעניינים קונסולריים במשרד החוץ מסייעים בהעברת הנפטרת לקבורה בישראל ועוקבים אחר מצבם של הפצועים.

בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע, כי אחד מבניה שנפצע בתאונה, הינו תלמיד ישיבת "תורת זאב". בהוראת ראש הישיבה הגר"ב סולובייצ'יק, נעצרו התוכניות בקעמפ של הישיבה בקיבוץ שַׁעַלְבִים לתפילה.

צרפת יעל בסיס תאונת דרכים קטלנית אסון בחופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד