י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האם יערכו פוליגרף?

זעם ב'דגל' | המשתתפים דורשים בדיקה

ראשי המפלגה הליטאית סוערים בימים האחרונים, בעקבות דליפת הקלטות ותמלילים מתוך הכינוס הסגור, בהם נשמע ח"כ גפני אומר דברים מפתיעים, בהם הוא בין היתר תוקף את סגה"ש ליצמן ואת מועצגה"ת של 'אגודה' | "מי שהדליף פושע", אומר ל'בחדרי' אחד מבכירי התנועה

זעם ב'דגל' | המשתתפים דורשים בדיקה
חבר הכנסת משה גפני במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בעקבות התמלילים שהודלפו מתוך הדיון המצומצם, שעיקרן נחשפו לראשונה ב'בחדרי חרדים' וגם הקלטות שחשף אמש והערב העיתונאי עקיבא וויס, ב'דגל התורה' זועמים ודורשים לערוך בדק בית.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כמה ממשתפי הכינוס המצומצם פנו לחברי הכנסת של 'דגל התורה', בדרישה לערוך בדיקה פנימית כדי למצוא את זהות המדליף.

בכיר בתנועה שהשתתף במפגש הסגור, אומר ל'בחדרי חרדים' כי, "כעת כל אחד מהנוכחים במפגש נחשב לחשוד כמדליפן ואני מבקש שנערוך בדיקה כדי להסיר את העננה מאיתנו".

בכיר נוסף שהשתתף במפגש זעם במיוחד לאור ההדלפות ואמר ל'בחדרי חרדים': "מי שהדליף את ההקלטה ואת התמלילים הוא פושע, אני לא חושב שיש נזק מהתוכן אלא מההקלטות", דבר שלדבריו "יפגע בהמשך הפעילות של דגל מאחר ויתקשו לקיים דיונים עניינים מהחשש שהדבר מוקלט".

בדגל הציגו היום (שני) כתבות באתרי האינטרנט שפורסמו גם במהלך הפגישה עצמה דבר שמעלה את החשש שהמדליף הוא לא אחד ממשתפי הכינוס עצמו אלא אחד מהנוכחים מחוץ לדלת הזכוכית בו התכנסו.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף את עיקרי הדברים מתוך המפגש הסגור, וכן הביא תמלולים של עיקרי דבריו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שתקף את התנהלות אגודת ישראל בחוק הגיוס, והדיל של החרדים שהביא לתמיכת החרדים בחוק הלאום.

בתוך כך, המחנך הרב מרדכי בלוי אמר הערב בראיון למשה גלסנר ב'קול ברמה' כי "לא היה מכשיר הקלטה בחדר ישיבת ההנהלה של דגל התורה", וכי לדבריו, "מישהו מאחורי הדלת הוא שהקליט והדליף לתקשורת". מה שמפנה אצבע לעבר אחד העוזרים שלא נכח בחדר בו השתתפו רק חברי הנהלה.

משה גפני דגל התורה פוליגרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד