שתף קטע נבחר

דמארי: "לא שכחתי לשחק כדורגל"

החלוץ היה מרוצה בתום משחק החזרה שלו להפועל תל אביב, שבו בישל שער ועזר לאדומים לנצח 0:4 את בני יהודה: "חיכיתי המון זמן, מרגיש פה בבית". איתי שכטר על המצב בבית"ר אחרי ה-0:1 של מכבי ת"א: "זה מועדון חשוב לכדורגל הישראלי, אני מקווה שהעניינים שם יסתדרו"

 

שתי התל אביביות פתחו הערב (ראשון) את העונה המקומית שלהן עם ניצחונות בגביע הטוטו. עבור הצהובים, בזכות השיטה החדשה, ה-0:1 הקטן על בית"ר ירושלים במשחק האירופיות שווה גם מקום בחצי הגמר. האדומים, שהרשימו עם 0:4 על בני יהודה, בהחלט יכולים להיות אופטימיים לקראת ההמשך.

 

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה היה מרוצה, אבל ביקש לשמור על פרופורציות: "זה בסך הכל גביע הטוטו. נראינו טוב במחצית הראשונה. בשנייה הורדנו קצת את הרגל מהגז. ראינו קבוצה מחויבת וזה משהו שלא נתפשר עליו". המאמן התייחס גם לחזרתו של עומר דמארי: "כל טאצ' שלו הוא של חלוץ אמיתי. עומר עבר כמה שנים לא טובות. הוא החלוץ הראשון של הפועל ת"א וככה זה יהיה עד סוף העונה. כל הליגה צריכה את דמארי וגם הנבחרת. הפועל זה מועדון ענק שצריך לכוון לצמרת הכדורגל הישראלי".

 

עומר דמארי. חזרה מעודדת (צילום: ראובן שוורץ)
עומר דמארי. "חיכיתי לזה הרבה זמן"(צילום: ראובן שוורץ)

דמארי עצמו היה נרגש: "חיכיתי המון זמן לשחק בשביל הפועל, וזה אחד הרגעים המרגשים שחוויתי. יש לנו קבוצה טובה, הציפיות הן חלק מהמשחק וזה עושה לי טוב. תמיד אמרתי שאני מרגיש פה כמו בבית, לא חשבתי ללכת למקום אחר. היו לי שנים פחות טובות מכל מיני סיבות שלא ניכנס אליהן. אבל אני רעב ורוצה להוכיח שלא שכחתי לשחק כדורגל. התקופה הפחות טובה רק מדרבנת אותי ואני מקווה לשמור על יציבות".

 

בצד המפסיד, מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "לא משנה אם זה המצב של הסגל, לא צריך לספוג שערים כאלה. אין לי טענות לשחקנים מבחינת לחימה, אבל כשנותנים כל כך הרבה מתנות אז זה קשה. מה גם שהפועל קבוצה טובה. זובאס סבל מחוסר ריכוז וזה קורה גם לגדולים ממנו. הוא שוער מצוין ואנחנו איתו. ארמלי, צ'יבוטה, יחזקאל וג'אן שהצטרפו יעזרו לנו, אבל גם האחרים יצטרכו לשחק הרבה יותר טוב".

 

קובי רפואה (צילום: ראובן שוורץ)
קובי רפואה. "קבוצה מאוחדת"(צילום: ראובן שוורץ)

 

איביץ': "במשחקים כאלה התוצאה חשובה"

מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', אמר בסיום הניצחון על בית"ר: "המחצית השנייה שלנו הייתה טובה יותר. בית"ר לא ייצרה מצבים. במשחקים כאלה התוצאה היא חשובה עבורנו. הרבה שחקנים שיחקו הערב בפעם הראשונה העונה, ואני מרוצה. לא קל לשחק לראשונה אחרי שלושה חודשי פגרה".

 

"כולנו רוצים להשתפר. צריכים לעבוד קשה כדי לתת את המיטב ולנצח במשחק הבא", אמר איביץ', והתייחס לשחקן הרכש שחתם היום - המגן מאור קנדיל: "דיברנו על קנדיל בחודש האחרון, בהמשך הוא יתחיל לעבוד וייכנס לעניינים".

 

ולדימיר איביץ' (צילום: עוז מועלם)
ולדימיר איביץ'. העיקר הניצחון(צילום: עוז מועלם)

 

"אני שמח מאוד שעלינו לחצי הגמר", אמר איתי שכטר, "אני קצת עייף, נכנס לעניינים. זו תקופה שגם הייתי פצוע בה קצת בקרסול. זה משחק ראשון, היה סביר. יש לנו שלושה-ארבעה ימים להתכונן למשחק חשוב מאוד בחמישי".

 

על המפגש עם קבוצתו הקודמת אמר שכטר: "הייתה התרגשות, זו קבוצה שיקרה ללבי ואני מאחל לה הצלחה, אבל באנו כדי לעשות את העבודה, אני שמח שניצחנו. בית"ר היא מועדון שחשוב לכדורגל הישראלי, אני מקווה שדברים שם יסתדרו ויתנהלו כמו שצריך. עכשיו אני במכבי תל אביב ורוצה להצליח".


איתי שכטר (צילום: עוז מועלם)
איתי שכטר. כואב את המצב של בית"ר(צילום: עוז מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עומר דמארי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים