כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לעילוי נשמת" | צפו

מרגש: הרב החרדי עלה עם ילדיו לקבר הנרצח

לאחר רציחתו הטרגית של יותם עובדיה הי"ד על ידי מחבלים שפלים, עלה רב קהילה חרדית מצפון הארץ עם ילדיו להתפלל לעילוי נשמתו של הקדוש. צפו בתיעוד

מרגש: הרב החרדי עלה עם ילדיו לקבר הנרצח
הרב עם ילדיו בקבר החייל

הרב עדיאל בוארון, רב קהילה בגבעת האורנים שבעיר הצפונית מעלות, עלה עם ילדיו לקברו הטרי והספוג בדמעות של יותם עובדיה הי"ד, שבהר המנוחות בירושלים, שם התפללו לעילוי נשמת הנרצח.

הרב, שמתגורר במעלות-תרשיחא שבצפון, סיפר ל'בחדרי חרדים': "הרגשתי צורך בבין הזמנים שמטיילים בארץ, לעלות לקברו של הקדוש שנרצח. הילדים שלנו צריכים ללמוד על הקדושים שנרצחו והיו לכפרת הדור, אז עלינו מיוחד לקברו כדי להתפלל לעילוי נשמתו הטהורה".

כזכור וכפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מחבל שחדר ליישוב אדם ביום חמישי האחרון ופתח בדקירות. הביא למותו של יותם עובדיה הי"ד. גבר נוסף בן 58, נפצע באורח קשה מדקירות בפלג גופו העליון. אדם נוסף, בן 41, נפצע באורח קל. אישה שהיתה עדה לתקרית הקשה סבלה מפגיעת חרדה.

בבית החולים ניסו לייצב את מצבו של יותם, אולם כאמור, למרבה הצער, יותם עובדיה הי"ד נלחם על חייו ולבסוף השיב את נשמתו ליוצרו.

המחבל, מוחמד טארק יוסוף, בן 17, שנורה ונהרג בזירת הפיגוע, הגיע מהכפר כובאר שבגזרת רמאללה - אותו הכפר ממנו יצא המחבל שרצח את משפחת סלומון הי"ד לפני שנה בחלמיש.

יצוין כי בטרם צאתו לפיגוע פרסם המחבל פוסט בפייסבוק, בו הצהיר על כוונותיו הרצחניות.

יותם הי"ד בן 31, השאיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים - הראל בן שנתיים ועשרה חודשים ואיתי בן 7 חודשים.

הלוויתו של יותם עובדיה הי"ד, התקיימה ביום שישי בשעה 13.00 מבית ההספדים הספרדי בגבעת שאול ירושלים.

פיגוע דקירה לעילוי נשמת שיר למעלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד