י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מאוד מורכב"

התמלילים ממשיכים לדלוף, והפעם: מה התכניות לטלז-סטון

'בחדרי' ממשיך לחשוף את התמלילים מהישיבה הסגורה של הנהלת הסיעה הליטאית בשבוע שעבר, בה החליטו הבכירים הליטאים לבחון אפשרות להיפרדות מהחסידים בכל רחבי הארץ לקראת הבחירות המקומיות. והפעם מתברר כי היו"ר הנמרץ עסק שם גם בגורלו של ראש מועצת טלז-סטון

התמלילים ממשיכים לדלוף, והפעם: מה התכניות לטלז-סטון
חבר הכנסת משה גפני צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים': התמלולים מפגישת הנהלת 'דגל התורה' ביום רביעי החולף ממשיכים לדלוף, ויחד אתם גם כוונותיו של יו"ר המפלגה, חה"כ משה גפני, לקראת הבחירות המקומיות.

ל'בחדרי' נודע כי במהלך המפגש התייחס גפני, המשמש גם כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת, לדיווחים על כך שבמפלגה מבקשים להחליף בבחירות הקרובות את ראש מועצת טלז-סטון המכהן, אברהם רוזנטל, במועמד צעיר יותר.

לדברי גפני: "יש שלוש אופציות פתוחות: או שרוזנטל ימשיך, או שאולי נביא מועמד מבחוץ או מועמד מבפנים. בכל מקרה צריך לדעת שהכל יעשה בתיאום גם עם הרב, גם עם ראש המועצה וגם עם הציבור".

בדבריו, שהגיעו לידי 'בחדרי', הוסיף היו"ר הליטאי ואמר כי: "זה מאוד מורכב אבל אנחנו כ'דגל התורה' יש לנו אחריות למקום הזה, ונעשה הכל שכולם יצאו מרוצים ויהיה תיאום עם כולם".

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף, כי במהלך ישיבת הנהלת 'דגל התורה' העלו החברים אופציה שלפיה הסיעה הליטאית תתמודד בכל הרשויות בנפרד מ'אגודת ישראל', כמו למשל בערים ירושלים, בני ברק ועוד. במקביל הודגש שם כי בראש ובראשונה יזהרו שהציבור החרדי בכללותו לא יהיה המפסיד מהמאבק.

בישיבה הטיחו המשתתפים האשמות באופן ספציפי גם על החלטתה של 'אגודה' יום קודם לכן, כאמור, לקדם את יוסי דייטש למועמד חרדי מוסכם - מה שלדבריהם נעשה ללא תיאום עם 'דגל התורה'.

כפי שנודע ל'בחדרי', יושב ראש דגל התורה, ח"כ משה גפני, אמר במהלך הישיבה כי: "אם סיעת 'אגודת ישראל' לא מעדכנת את הסיעה האחות לפני שהם מכריזים על מועמדות, בירושלים זה לא שותפות - אין טעם להמשיך את השותפות".

משה גפני דגל התורה קריית יערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד