שתף קטע נבחר

במכבי חיפה שוקלים לצרף את גיא חיימוב

מאמן הירוקים, פרד רוטן, עדיין לא החליט על זהות השוער הראשון בעונה הבאה ולא שולל את האפשרות להתחזק בחיימוב, שנמצא בדרך החוצה מהפועל ב"ש. חמישה שחקנים ישוחררו

שער השוויון של ערן לוי בתוספת הזמן שקבע אתמול (שבת) 1:1 בין מכבי חיפה ומכבי נתניה גרם לאכזבה גדולה אצל הירוקים.

 

החבורה של פרד רוטן החמיצה מצבים רבים והייתה יכולה להכריע את המשחק. מוחמד עוואד, אופיר מזרחי וחלוץ הרכש ההולנדי מיכיל קראמר, ספגו ביקורת. יחד עם זאת, בחיפה היו מרוצים מהמחוייבות שהציגו שחקנים רבים, דבר שלא ניתן היה לראות בעונה שעברה.

 

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
ביקורת על ההחמצות. מוחמד עוואד(צילום: אלעד גרשגורן)

 

אוהד לויטה שפתח בין הקורות, הציג יכולת לא רעה, אך פרד רוטן, שעדיין לא החליט למי להעניק את אפודת השוער הראשון, מתכוון לתת צ'אנס גם לעומרי גלזר במשחק החוץ מול בני סכנין ביום שלישי (19:00). במועדון גם לא פוסלים את האפשרות לצרף את גיא חיימוב אם שני השוערים לא יעמדו בציפיות.

 

הצוות המקצועי מתכוון גם לצמצם את הסגל, שבניגוד לעונה שעברה יכלול 22 שחקני שדה ושלושה שוערים. בעקבות זאת צפויים חמישה שחקנים לקבל בקרוב הודעה על שחרורם.

 

בחיפה ממשיכים במאמצים לצרף את עידן ורד מבית"ר ירושלים. הקשר מעוניין להגיע למועדון והירוקים בטוחים שהוא יצטרף. "אי אפשר להחזיק בכוח שחקן שלא רוצה לשחק במועדון. עידן רוצה להיות פה ויהיה פה", אמר גורם בחיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא חיימוב
צילום: עוז מועלם
מומלצים