שתף קטע נבחר

גביע האלופות: מספרת אדירה לשאקירי, 1:4 לליברפול

בכורה מושלמת לשווייצרי, שכבש שער נהדר בהצגה של סגנית אלופת אירופה על מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר סיטי חזרה מ-2:0 ל-2:3 על באיירן מינכן. 17 דקות לקינן בהפסד סינסינטי לאספניול

אוטוטו הכדורגל (האמיתי) חוזר, כשהליגות ברחבי אירופה ייפתחו סוף סוף, אבל עד אז, יש לנו כמתאבן את טורניר גביע האלופות, שנערך במקביל ברחבי העולם. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שני משחקים, כשבמוקד ליברפול הביסה 1:4 את מנצ'סטר יונייטד.

 

סגנית אלופת אירופה רשמה ניצחון שני בטורניר, הקודם אגב היה על מנצ'סטר סיטי (1:2). המחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת, כשסאדיו מאנה (28) העלה את המרסיסיידרס ליתרון בפנדל מדויק ואנדראס פריירה השווה תוך שלוש דקות.

 

ג'רדאן שאקירי חוגג (צילום: רויטרס)
שאקירי סוגר סיפור ורץ לחגוג(צילום: רויטרס)

 

אלכסיס סאנצ'ס מאוכזב (צילום: AFP)
אלכסיס סאנצ'ס לא ממש מרוצה(צילום: AFP)

 

החצי השני היה סיפור אחר לחלוטין. נכון, אמנם שתי הקבוצות, שגם כך לא שיחקו בהרכבים מלאים, ביצעו לא מעט שינויים, אבל קשה להבין את ההתפרקות של יונייטד. תוך 16 דקות ליברפול כבשה שלושה שערים וסגרה סיפור. דניאל סטארידג' (66), שיי אוג'ו (74) וג'רדאן שאקירי (82) - במספרת אדירה לחיבורים - היו חתומים על השערים.

 

אותה סיטי שהפסידה כאמור לליברפול, רשמה 2:3 על באיירן מינכן למרות שכבר פיגרה 2:0. מריטאן שבאני, הכישרון בן ה-19 מקוסובו, העלה את באיירן ליתרון מוקדם (15), אריין רובן הכפיל בדקה ה-24. רגע לפני ההפסקה ברנרדו סילבה החזיר את הסיטיזנס לעניינים עם שער מצמק. לוקאס נמצ'ה (51) השווה וסילבה, בשערו השני במשחק, השלים את המהפך בדקה ה-70. ריאד מחרז, שנרכש על ידי מנצ'סטר סיטי ב-60 מיליון פאונד, נפצע ונמצא בספק למשחק מגן הקהילה מול צ'לסי.

 

17 דקות לקינן, סינסינטי הפסידה לאספניול

בלם מכבי חיפה לשעבר, דקל קינן, שיחק 17 דקות כמחליף בהפסד הביתי של קבוצתו פ.צ סינסינטי לאספניול. ויקטור סאנצ'ס, סרחיו גרסיה וסרג'י דארדר כבשו לזכות התוכים, שרשמו ניצחון שלישי במסע משחקי הידידות בארצות הברית. ראסל צ'יצ'רונה ועמנואל לדסמה כבשו לקבוצה האמריקנית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים