שתף קטע נבחר

הגרלה נוחה לפאר בטורניר הפתיחה של 2010

הישראלית תפתח את טורניר אוקלנד מול הסלובנית הרצוג, גם ההמשך לא נראה קשה במיוחד על הנייר. הגרלות סבירות גם לדודי סלע והראל לוי, נועם אוקון עבר סיבוב מוקדמות בהודו

פתיחת שנת 2010, לפחות במה שקשור להגרלות, מאירה בינתיים פנים לשחר פאר, שתפתח בתחילת השבוע את העונה החדשה בטורניר אוקלנד בניו זילנד (פרסים בסך 220 אלף דולר).

 

 

הישראלית הבכירה, המדורגת 30 בעולם, זכתה להגרלה נוחה הבוקר (ש') באוקיאניה והתבשרה כי תפתח את העונה החדשה מול הסלובנית פולונה הרצוג, המדורגת 68. אם הטניסאית ממכבים תעבור בשלום את סיבוב הפתיחה, בשמינית הגמר היא תמתין למנצחת במפגש בין הספרדייה אנבל מדינה-גאריגס (8 בטורניר, 27 בעולם) לסלובקית מגדלנה ריבריקובה (44).


מריה קירילינקו. תפגוש את פאר בהמשך הטורניר? (צילום: גטי אימג'ס)

 

אלה מכם שאוהבים להסתכל עוד רחוק יותר בהגרלות ימצאו כי בין היריבות האפשריות ברבע הגמר אפשר למצוא את מריה קירילנקו, קאיה קאנפי או המדורגת 2 בטורניר , הסינית נה לי. בכל מקרה, פאר נמנעה ממה שנראה כמו החצי הקשה יותר בהגרלה, העליון, הכולל למשל את האיטלקיות פלביה פנטה (1 בטורניר) ופרנצ'סקה סקיאבונה ואת הסלובקית דומיניקה סיבולקובה.

 

גם הראל לוי ודודי סלע אומרים תודה לגברת פורטונה

ההגרלה הראשונה של השנה האירה פנים גם להראל לוי. המחבט מספר 2 של ישראל, שמדורג 119 בעולם ונכנס ישירות להגרלה הראשית בטורניר בריסביין (פרסים בסך 372 אלף דולר), יפתח באוסטרליה מול הצרפתי מיקאל לודרה (67).


דודי סלע. הגרלה נוחה בהודו (צילום: אורן אהרוני)

 

אם לוי יעבור את שותפו של אנדי רם בטורניר הזוגות המקביל,

הוא יחכה בשמינית הגמר למנצח בדרבי הדרום אמריקאי בין הארגנטיני חואן איגנסיו צ'לה לברזילאי תומאס בלוצ'י. בכל מקרה, לוי נמנע מהמדורגים הבכירים בטורניר - אנדי רודיק (1), ראדק סטפאנק (2), גאל מונפיס (3) או תומאס ברדיך (4), אותו יוכל לפגוש, אם וכאשר, רק ברבע הגמר.

 

מאוחר יותר התברר כי דודי סלע, המחבט הבכיר של ישראל, זכה גם הוא להגרלה טובה, כאשר יפגוש בסיבוב הראשון של טורניר שנאי בהודו את האוזבקי, דניס איסטומין. אם ינצח, סלע יחכה לאמריקני קווין קים, מולו הודח באליפות ארה"ב הפתוחה, או לגרמני דניאל ברנדס. נועם אוקון, המשתתף במוקדמות בהודו, עלה לסיבוב השני לאחר 2:6, 3:6 על המקומי נראסמסני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחר פאר
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים