פורסם שמו של הצעיר שתקף נהגת בעפולה רק כי העזה לצפור לאחותו צפירה

בית משפט השלום בנצרת שחרר את ניר עלי, תושב עפולה בן 27, למעצר בית כשהוא אזוק באזיק אלקטרוני • החודש הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפת טובה אולרו, תושבת עפולה
חיים טוויל
י"ג אב התשע"ח / 25.07.2018 17:44

בית המשפט המחוזי בנצרת התיר היום (רביעי) לפרסם את שמו של הנאשם ניר עלי – כולל יתר פרטיו המזהים, לרבות תמונתו – אשר תקף באכזריות את הנהגת טובה אולרו, על שהעזה לצפור לאחותו צפירה אחת בשל כך שעצרה באמצע הכביש בעיר עפולה.

בית משפט השלום בנצרת שחרר את עלי, בן 27, למעצר בית  באמצעות אזיק אלקטרוני, אך הפרקליטות ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בנצרת.

בית המשפט המחוזי שמע את טיעוני התביעה, אך לבסוף החליט לשחרר את הנאשם בתנאים מגבילים בין היתר מעצר בית כשהוא אזוק באזיק אלקטרוני.

כתב האישום נגד עלי, תושב עפולה, מאשים אותו בעבירות של חבלה חמורה, היזק לרכוש במזיד, איומים, תקיפה סתם, נהיגה בקלות ראש והתנהגות הגורמת נזק.

כתב האישום הוגש לפני כשבועיים, לאחר חקירה אינטנסיבית שבהלכה נגבו עדויות רבות, ממנה עלה כי לפני כחודש, ביום שישי סמוך לשעה 11:20, הנאשם שנהג בחוסר זהירות כשהוא משתולל על הכביש – התנגש ברכב שלפניו, שעצר לפני מעבר חציה במטרה לאפשר להולך רגל לחצות את הכביש.

הנאשם, לאחר שפגע ברכב וגרם לו נזק, נמלט מהמקום למוסך ‘הונדה’ בעפולה ורק לאחר דין ודברים כשמפיו נודף ריח של אלכוהול, נאות למסור לנהגת (מתלוננת 1) את פרטיו.

לאחר ששמע כי בכונתה להגיש תלונה במשטרה, איים עליה “שהוא ישרוף אותה ויהרוג אותה” – ואף בעט בה ברגלה.

בעקבות התקרית, אחותו של הנאשם הגיעה ל’מוסך’ אספה את הנאשם ויחד הם נסעו משם לכיוון ביתם.

בהמשך, סמוך לביתו של הנאשם, עצרה אחותו את רכבה באמצע הכביש בכדי לאפשר לו לרדת.

הקורבן (מתלוננת 2), שהיתה בדרכה לאסוף את ילדיה ממוסדות החינוך, צפרה לנהגת צפירה אחת בכדי שהרכב ימשיך בתנועה.

הקורבן, שהיתה בשיחת טלפון עם בעלה, נחרדה כאשר הנאשם ניגש אליה בעט וחבט ברכבה ובהמשך פתח את הדלת הקדמית של הרכב, קילל וגידף, והחל מכה אותה באמצעות אגרופים חזקים לאזור הפנים והראש, ללא רחמים.

גם כאשר התחננה בפניו ואף ביקשה סליחה, תוך כדי שהיא מציינת בפניו כי היא אמא לילדים, הנאשם המשיך לחבוט בה – ואמר לה: “את לא תצפרי ואני אגרום לך שלא תצפרי בחיים שלך”.

הקורבן יצאה מהרכב כשאפה זב דם, במטרה לבקש עזרה מעוברי אורח, אך הנאשם לא הפסיק את התנהגותו הבריונית והאכזרית, נכנס שוב לרכב וגרם לו נזק.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם הקורבן פונתה לבית החולים ‘העמק’ בעפולה, שם נתגלתה חבלה חמורה באפה – שברים ונפיחויות, והיא סבלה מכאבים במקומות רבים בגופה.

במהלך ניתוח אף שבוצע בהרדמה מלאה, קובע השבר באפה.

המשטרה פתחה בחיפושים אחר הנאשם כדי להביאו לדין, ואף הצליחה לשים את ידה על הנאשם, דקות ספורות לפני שנמלט מהארץ בדרכו למקסיקו.

החשוד נעצר והובא לתחנת המשטרה בעפולה.

בחקירתו השתולל, סירב להנחיות החקירות תוך כדי שהוא מקשה על החקירה והחוקרים. במהלך אחת החקירות הנאשם אף חשף את שיניו הרים את ידו, ואיים על השוטר: “אם תיגע בי אני אטרוף אותך”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גועל נפש....בן אדם חולה.
    25/07/2018 22:48
    דנה
  1. לכלא!!!!!!לא ברור מדוע שוחרר לבית??????

  2. עפולה
    25/07/2018 23:44
    ויז'שניץ
  3. איך שולחים כזה נאשם למעצר בית בלבד?! הוא צריך לשבת בכלא ממש.

  4. עדיף שיוריד את הכיפה שהערך דין שלו קנה לו בעשר שקל בדרך לבית המשפט
    27/07/2018 16:19
    ניר
  5. בתור עפולאי אני ירגיש בטוח יותר עם הבחור יאושפז במחלקה סגורה