כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"כן מיליון פעמים"

עוד גיורת? גיסה חדשה לאיוונקה טראמפ

"לא יכולה לחכות ל'ביחד לנצח'. כן מיליון פעמים", כתבה קרלי קלוס, ארוסתו בת ה-25 של ג'ושוע קושנר - אחיו של ג'ארד, חתנו של נשיא ארה"ב טראמפ. על פי דיווחים שלא אומתו, הארוסה הטריה התגיירה לאחרונה

עוד גיורת? גיסה חדשה לאיוונקה טראמפ
חופה צילום: pixabay

לאחר שאחיו ג'ארד התחתן עם גיורת, גם ג'ושוע קושנר, עומד להתחתן עם גיורת. כך לפחות על פי הדיווח באתר JTA.

לא ברור על מה מסתמך האתר, אך על פי הדיווח, קרלי קלוס - ארוסתו בת 25 של קושנר בן ה-33 - התגיירה לפני כחודש. חשוב לציין, כי הדיווחים על כך לא אומתו נכון לשעה זו על ידי רב כלשהו.

בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, עם כמעט ששה מיליון עוקבים, כתבה: "אני אוהבת אותך יותר מכל המילים שיש לי להביע. ג'וש, אתה החבר הכי טוב שלי ואתה הנפש התאומה שלי. אני לא יכולה לחכות ל'ביחד לנצח'. כן מיליון פעמים".

חתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, נשוי לאיוונקה בתו של הנשיא. היא התגיירה על ידי הרב יחזקאל לוקסטין, והדיווח על אחיו של ג'רארד שגם הוא התארס עם גיורת, מביא את ערוצי הרכילות לרחש-בחש דרמטי.

יצויין, כי בבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב תמכה קלוס במועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון - שהתמודדה מול טראמפ, ואף השתתפה יחד עם ארוסה הנוכחי בצעדה למען קלינטון. יש לקוות כי שולחן השבת המשפחתי יכול לספוג את הפערים המהותיים בדעותיהם הפוליטיות של שני הזוגות.

קושנר ג'ארד קושנר איוונקה טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד