שתף קטע נבחר

האם הפועל ירושלים תפגוש את ג'רמיה מאסי?

הפורוורד עשוי לחזור לאריס סלוניקי בטרייד עם ריאל, אנדרו בטס יועבר למדריד. פולין: ראטקו וארדה חתם בפרוקום גדיניה

לפני שנתיים נחשב ג'רמיה מאסי לאחד משחקני הפנים הטובים באירופה. הוא הוביל את היורוליג במדד המשוקלל וסחב לבדו את אריס סלוניקי להצלחות, אבל כוכבו דעך מאז שחתם בריאל מדריד. בעונה שעברה הוא הפך לשחקן שולי ואילו השנה, עם הגעתו של אטורה מסינה, מצא עצמו מחוץ לסגל.

 

מכת הפציעות של ריאל בקו הקדמי, שתאלץ אותה להסתדר בשבועות ואולי בחודשים הקרובים ללא פליפה רייס ותומאס ואן דן שפיגל, הוציאה אותה לחיפושים אחר סנטר חדש. כעת עומד על הפרק טרייד אפשרי, שבמסגרתו יועבר אנדרו בטס למדריד ואילו מאסי ישוב לסלוניקי.


מאסי, בעונה שברה מול אנדרסן וברצלונה (רויטרס)

 

הסנטר הבריטי הוותיק (32, 2.17 מ') העביר בתחילת העשור הקודם קדנציה קצרה ולא מוצלחת בריאל ונראה כי הפעם הוא מתאים לתפקיד הביג מן הדרוש

לצד דאריוש לברינוביץ'. הוא העמיד עד כה ממוצעים של 8 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ.

 

במידה שהטרייד יתבצע, אריס תגיע בעוד כשבוע וחצי לישראל עם מאסי האמריקני-מקדוני. היוונים נאבקים עם הפועל ירושלים ביורוקאפ והמפגש הגורלי במלחה ייערך במחזור הנעילה. חואן דיקסון נחתך השבוע מהקבוצה ואילו מיכאליס קאקיוזיס פצוע וספק אם יחלים בזמן.

 

אלופת פולין, פרוקום גדיניה, נאבקת על מקומה בטופ 16. לקראת היישורת האחרונה של שלב הבתים הראשון ביורוליג, היא החתימה את ראטקו וארדה (30, 2.16 מ') במקום פפ סואו. הסנטר הבוסני יערוך את הופעת הבכורה שלו מול פנאתינייקוס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים