שתף קטע נבחר

כרם משעור צפוי לעזוב את מכבי ת"א ב-48 השעות הקרובות

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, הפורוורד בדרך חזרה לבני הרצליה: המשא ומתן בין הקבוצות על מעברו לאולם היובל נכנס לשלבים האחרונים ואמור להסתיים ביומיים הקרובים. ב-18 משחקי ליגה בצהוב משעור קיבל 13.5 דקות בלבד בממוצע

 

הרומן הקצר נגמר. כרם משעור (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הרומן הקצר נגמר. כרם משעור(צילום: ראובן שוורץ)

 

בתחילת החודש פורסם לראשונה ב-ynet ספורט על הכוונה של מכבי תל אביב להשאיל את כרם משעור לבני הרצליה, לה יש זכות ראשונים על הפורוורד. הצדדים נכנסו בשבועיים האחרונים למשא ומתן שצפוי להסתיים ב-48 שעות הקרובות.

 

גורמים בסביבת העסקה המתגבשת סבורים שהמהלך אכן ייצא לפועל והשחקן שחתום לעונה נוספת במכבי תל אביב, וששכרו עומד על כ-250 אלף דולר, יחזור לבני הרצליה. האלופה גם צפויה לשלם חלק משכרו.

 

הסיבה העיקרית למעבר היא הפגיעה במעמדו של משעור (27, 1.98 מ'), שהגיע להיכל מנורה מבטחים על תקן השחקן הישראלי המצטיין של העונה שעברה ויעזוב אותו אחרי עונה מפוספסת ומתסכלת.

 

משעור קיווה לעשות קפיצת מדרגה בצהוב, אבל שותף רק ב-18 משחקי ליגה שבהם קיבל 13.5 דקות בממוצע בלבד ורשם 5 נקודות ו-3 ריבאונדים. במשחקי הפלייאוף הוא כלל לא שותף, וביורוליג הסתפק בשישה משחקים שבהם קיבל 7 דקות בממוצע. בהרצליה הוא יקווה לחזור לשחק והרבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
כרם משעור
צילום: אורן אהרוני
מומלצים