יום שלישי, 21.05.2024 שעה 18:02

אם תעפיל: מכבי ת"א תפגוש את טובול או פיוניק

בטרם המפגש עם רדניצקי ניש הסרבית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, הצהובים הגרילו מפגש אפשרי עם הקזחים או הארמנים. הכירו את היריבות

|
מכבי ת
מכבי ת"א (איציק בלניצקי)

מכבי תל אביב, שמתכוננת למפגש עם רדניצקי ניש הסרבית בסיבוב המוקדמות השני, הוגרלה היום (שני) בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית וגילתה כי תוכל לפגוש את טובול קוסטנאי מקזחסטן או פיוניק מארמניה. המשחקים ישוחקו ב-9 באוגוסט והגומלין ב-16.8, כאשר הצהובים יתארחו במשחק הראשון.

מכבי תל אביב הייתה מדורגת בהגרלה הזו ואם תעבור את הסרבים תוכל לפגוש את המנצחת במפגש בין הקזחים, שהדיחו בסיבוב הקודם את ורדאר עם 0:3 בסיכום שני המשחקים (0:1 במשחק הראשון בבית ו-0:2 בגומלין בחוץ). הארמנים הדיחו בסיבוב הראשון את סאמטרדיה גם כן עם 0:3 בסיכום שני המשחקים (0:2 ביתי ו-0:1 בחוץ).

איביץ: חושבים על השבוע הבא

הצהובים של ולדימיר איביץ’ פתחו את הקמפיין האירופי שלהם ברגל ימין ועברו את פרנצווארוש החזקה עם 1:2 דחוק בסיכום שני המשחקים (1:1 בהונגריה ו-0:1 במשחק הגומלין), הודות ליכולת נהדרת של אלירן עטר.

הכירו את היריבות: הקבוצה המעוטרת מארמניה, הקזחים שמגיעים בכושר

פיוניק, אחת הקבוצות הידועות בארמניה וגם אחת המוצלחות. יש באמתחתה 14 תארי אליפות, שמונה גביעים מקומיים ושלוש זכיות בסופרקאפ המקומי. אגב הקבוצה מחזיקה ברצף מטורף של 10 אליפויות רצופות בין 2001 ל-2010.

לקבוצה שהוקמה ב-1992 יש אצטדיון קטן מאוד של 2,000 מקומות ישיבה. הסגל מתבסס בעיקר על תוצרת מקומית ושחקנים ממדינות הגוש הסובייטי – אוקראינה ורוסיה בעיקר. השחקן המצטיין בעונה החולפת היה אליק אראקליאן הארמני שסיים את העונה שנמשכה 30 מחזורים עם שבעה שערים.

טובול קוסטנאי הייתה אלופת קזחסטן פעם אחת בתולדותיה, בשנת 2010. מאז, הם לא הצליחו לשחזר את הישגם ואשתקד חוו את העונה הטובה ביותר מאז, עת סיימו במקום החמישי. למעשה, המקום החמישי בקזחסטן כלל לא מוביל למפעל אירופי, אולם הזכייה של קאייראט בגביע (סיימה במקום השני) והיעדר היכולת של אורדבאסי (מקום שלישי) להשיג רישיון מאופ”א, גרמה לכך שהם זכו מההפקר והעפילו, לראשונה מאז עונת השיא.

נכון לרגע זה, טובול מדורגת שלישית בטבלה בעונה הנוכחית לאחר 19 מחזורים, כשבאמתחתה 34 נקודות, 16 פחות מהמוליכה אסטנה. שני הכובשים המצטיינים של הקבוצה הם אזאט נורגאיילב בן ה-32, לו שישה שערים וטונט נוסרבאיאב בן ה-30, לו חמישה. אם אכן יעברו, יגיעו הצהובים עד לאצטדיון הקטן של טובול, ה”אורטאליק”. הוא יכול להכיל כ-8,500 צופים ולא נחשב ביתי במיוחד, בהתחשב במסלול הריצה המרחיק את הקהל מהדשא, והעובדה כי מדובר בשני יציעים, האחד מהם מקורה חלקית והשני פתוח לחלוטין.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */