חשדה בבעלה וגילתה את הסטייה החולנית שלו

צעירה אירית הציצה בטלפון של בעלה כדי לבדוק האם הוא בוגד בה • מה שמצאה בפנים הוביל לעונש מאסר

"הייתי נשואה למפלצת". מולי קלארק

מולי קלארק, בת 21 מהעיר קולריין שבצפון אירלנד, חשדה מספר חודשים שבעלה, ריצ'רד קופר, בוגד בה אחרי שהיה מבלה שעות מול מסך הטלפון הסלולרי שלו. יום אחד ניצלה קלארק את הרגע בו הטעין קופר את הטלפון שלו, הציצה בספריית הסרטונים שלו ונחרדה לגלות קטע וידיאו מטריד מאוד. 

"ראיתי שאלו לא שיחות עם מישהי או הודעות אלא סרטונים", סיפרה קלארק ל"סאן הבריטי". "פתחתי סרטון אחד וראיתי שם ילדה בת חמש בשירותים ציבוריים במקום כלשהו. הילדה המסכנה עשתה את צרכיה ולא ידעה שהיא מצולמת על ידי סוטה. לגלות שבעלי צופה בסרטונים כאלו היה נורא, היה היום הגרוע בחיי". 

נמלט מהחוק, היא בזוגיות חדשה. קלארק וקופר

מולי קלארק פנתה במידית למשטרה המקומית, ובידיה הטלפון של בעלה. חוקרי המשטרה מצאו מאות סרטונים דומים, בהם צולמו נשים ללא ידיעתן במקומות ציבוריים. קופר, שעבד בסניף המקומי של רשת מסעדות KFC, התקין מצלמות סמויות בשירותי המסעדה והעביר את הסרטונים לטלפון הסלולרי שלו. 

נגד קופר הוגשו בחודש שעבר ארבעה כתבי אישום בגין מציצנות. הנאשם נמלט מהחוק, נשפט שלא בפניו ונגזרו עליו שנתיים מאסר.  "הזדעזעתי שהתחתנתי עם המפלצת הזו. היו לי ספקות עוד לפני החתונה. אבא שלי אמר לי אפילו בדרך לאולם שאני עדיין יכולה להתחרט, בדיעבד הייתי צריכה להקשיב יותר טוב לתחושות הבטן שלי", אומרת כיום מולי, שנמצאת בזוגיות חדשה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר