שתף קטע נבחר

"יצחקי להפועל ת"א? רק תמורת שכטר ונאתכו"

בבית"ר העבירו מסר לאדומים בעקבות הדיווחים על התעניינותם בחלוץ. ההתחממות בגיזרתו השפיעה גם על האוהדים, בקבוצה מקווים למכור את כל הכרטיסים למשחק בבלומפילד

"אם הפועל תל אביב רוצה את ברק יצחקי, אנחנו לא פוסלים את זה, אבל רק אם נקבל בתמורה את איתי שכטר וביברס נאתכו". זה המסר שהעבירה היום בית"ר ירושלים לסגנית האלופה מתל אביב.

 

בשבוע שעבר דחו הירושלמים כל הצעה על החלוץ, כעת הוחלט במועדון לשנות גישה ולאפשר ליצחקי להשתחרר אך ורק במסגרת של עסקת חליפין תמורת שחקנים אחרים ולא תמורת סכום כסף גבוה ככל שיהיה. כמו כן הוחלט שלא לאפשר שחרורם של שחקנים נוספים בתקופה הקרובה, אחרי שבימים האחרונים הועלו שמותיהם של עמית בן שושן וטוטו תמוז כמועמדים לעזוב.

 

ראוי לציין כי ליצחקי אין אפשרות להשתחרר לקבוצה אחרת בחו"ל, אלא רק בסיום העונה כשהמעבר לקבוצה ישראלית תלוי בהסכמת בית"ר. ההתעוררות בגזרת יצחקי חיממה את השטח לקראת ההתמודדות בין הפועל לבית"ר במחזור הקרוב ונראה כי גם השפיעה על האוהדים. עד כה מכרה בית"ר כ-1,000 כרטיסים מתוך 2,500 שהקצו האדומים עבור הקהל הירושלמי. בבית"ר מקווים למכור כבר ב-48 השעות הקרובות גם את יתרת הכרטיסים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודי ועקנין
ברק יצחקי
צילום: דודי ועקנין
מומלצים