שתף קטע נבחר

דיווח: סקוטי ווילבקין סגר במכבי תל אביב לשנתיים

לפי אתר "יורוהופס", ה-MVP של היורוקאפ סיכם את תנאיו אצל הצהובים וההודעה הרשמית צפויה בשבוע הבא. צפוי להרוויח שלושה מיליון דולר לאורך התקופה. סוכנו רמז בטוויטר שהעסקה אכן סגורה. הקבוצה של נבן ספאחיה תפתח את עונת היורוליג במשחק חוץ מול פנאתינייקוס ב-11.10

סקוטי ווילבקין סגר לשנתיים במכבי תל אביב - כך על פי דיווח באתר "יורוהופס". על פי הפרסום, ווילבקין סיכם את תנאיו והצהובים יודיעו בשבוע הבא באופן רשמי על החתמתו לשנתיים.

 


 

 

ההחתמות של זרים אנונימיים וזולים יחסית כמו קנדריק ריי ואנג'לו קלויארו נועדו כדי לפנות מקום בתקציב לשכר הגדול של ווילבקין - שלושה מיליון דולר לשנתיים. בשבוע שעבר נטען ב"יורוהופס" שווילבקין סיכם בכלל את תנאיו באנאדולו אפס, אבל כעת מתברר שסעיף השחרור (ביי-אאוט) שדרשה דרושפאקה עבור ווילבקין היה גבוה מדי עבורה וההעברה לא הושלמה. מכבי תל אביב, לעומת זאת, הסכימה לשלם את הסכום.

סקוטי ווילבקין בפעולה (צילום: דרושפאקה) (צילום: דרושפאקה)
סקוטי ווילבקין בפעולה(צילום: דרושפאקה)

 

מכבי תל אביב, שהתעניינה על פי הדיווח גם בשיין לארקין (25) ששיחק בבוסטון והפך לשחקן חופשי, תחתים כאמור את ווילבקין על חוזה לשנתיים. אנאדולו אפס, שהפסידה ככל הנראה למכבי בקרב על ווילבקין, מעוניינת כעת בלארקין, וגם באסקוניה נמצאת בתמונה.

 

ווילבקין כיכב בעונה החולפת בדרושפאקה ובהדרכתו של דייויד בלאט הוביל את הקבוצה הטורקית לזכייה ביורוקאפ. הוא נבחר ל-MVP של העונה במפעל האירופי המשני עם מספרים נהדרים של 19.7 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-1.6 חטיפות בממוצע למשחק.

 

הסוכן של ווילבקין, מישקו רזנטוביץ': "סוף-סוף! דפים צהובים (דפי זהב)... S.W"

 

מכבי ת"א תפתח באתונה, בלאט מול חימקי

היורוליג פרסמה את פירוט משחקי המחזור הראשון במפעל האירופי הבכיר. מכבי תל אביב תפתח את העונה האירופית ב-11 באוקטובר (יום חמישי, 21:00) במשחק חוץ קשה באתונה מול אלופת יוון, פנאתינייקוס, שאיימה לפרוש מהיורוליג אבל בסופו של דבר צפויה לשחק בו. אלופת אירופה, ריאל מדריד, תארח במחזור הפתיחה את מחזיקת היורוקאפ, דרושפאקה. צסק"א מוסקבה תתמודד בביתה מול ברצלונה.
 
למחרת (שישי, 12 באוקטובר) יחלו דייויד בלאט וקבוצתו החדשה אולימפיאקוס את עונת היורוליג שלהם, במשחק חוץ מול חימקי מוסקבה. משחקים נוספים במחזור הראשון: בודוצ'נוסט - מילאנו (11.10), פנרבחצ'ה - גראן קנאריה, ז'לגיריס קובנה - באסקוניה, באיירן מינכן - אנאדולו אפס (12.10).

 

נבן ספאחיה (צילום: ראובן שוורץ)
נבן ספאחיה. מכבי פינתה מקום בתקציב כדי להביא שם גדול(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מתוך הטוויטר של גלאטסראיי
סקוטי ווילבקין
צילום: מתוך הטוויטר של גלאטסראיי
מומלצים