שתף קטע נבחר

האוקראיני בוגדן בליזניוק חתם בבני הרצליה

עוד שחקן מגיע לשרון מליגת המכללות: הגארד/פורוורד (23 1.98 מ') מאוניברסיטת איסטרן וושינגטון, שישחק במדי לוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ בלאס וגאס, חתם בקבוצה עם אופציה עד 2021. מחזיק בשיא NCAA של 77 קליעות עונשין רצופות

ממשיכים לבנות. בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של בוגדן בליזניוק, גארד/פורוורד אוקראיני בן 23 (1.98 מ'), על חוזה ארוך טווח עם אופציה להמשך ההתקשרות עד 2021. הוא מצטרף בסגל לג'ף אדריאן שהאריך את חוזהו ולפורוורד/סנטר היהודי-אמריקני גייב לוין שחתם אתמול בקבוצה.

 

בליזניוק נולד באוקראינה ולאחר מות אביו בתאונת דרכים עברה המשפחה להתגורר בסיאטל. הוא כיכב בתיכון מקומי ולאחר מכן בחר לשחק באוניברסיטת איסטרן וושינגטון. הוא נשאר בליגת המכללות בה נשאר לארבע שנים, ובשתי העונות האחרונות הוביל את קלעי האוניברסיטה עם יותר מ-20 נקודות בממוצע למשחק.

 

בוגדן בליזניוק (צילום: בני הרצליה)
בוגדן בליזניוק(צילום: בני הרצליה)

 

בעונה שעברה נבחר לשחקן העונה במחוז הביג סקיי עם ממוצעים של 21.2 נקודות, 6.8 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים, 40 אחוזים לשלוש ו-90 אחוז מהקו ב-35 דקות בממוצע. בליזניוק, שיכול לשחק בכל עמדות החוץ, סיים את קריירת המכללות שלו עם 2,169 נקודות, שמדרגות אותו כמלך הסלים של הקונפרנס בכל הזמנים. הוא שבר מספר שיאי מכללה וקונפרנס, ואפילו קבע שיא NCAA של 77 קליעות עונשין רצופות.

 

בשישה משחקים שונים בעונה החולפת הוא יותר מ-30 נקודות, כולל שיא עונתי של 40 נקודות בניצחון על סקרמנטו סטייט. את שיא הקריירה שלו קלע בניצחון על פורטלנד סטייט בעונתו השלישית: 45 נקודות, לצד 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

 

בעקבות יכולתו הוא נבחר למשחק האולסטאר של המכללות שנערך במסגרת הפיינל-פור, ואף פתח בו בחמישייה לצידו של גייב לוין שחתם בהרצליה אתמול. לאחרונה בלט הסווינגמן האוקראיני בטורניר קדם הדראפט היוקרתי בפורטסמות', עם 15.3 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-2.0 חטיפות. החל ממחר הוא ישחק במדי לוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ בלאס וגאס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני הרצליה
בוגדן בליזניוק
צילום: בני הרצליה
מומלצים