שתף קטע נבחר

שמוליק ברנר: "עכשיו קיבלנו תיאבון"

ברק נתניה הדיחה את הפועל ירושלים בשמינית גמר הגביע, כשניצחה 76:77. פינוק נפרד בבכי: "התייחסו אליי כמו משפחה, הלוואי שאחזור". גודס: "הביטחון ירד ונכנסו לפאניקה"

הפועל ירושלים בנתה לאורך השנים את שמה כקבוצת גביע, אחרי שהניפה את החפץ הנכסף ארבע שנים ב-13 השנים האחרונות. העונה זה כבר לא יקרה לה. היא הודחה הערב (א') באופן נדיר כבר בשמינית הגמר, אחרי שנכנעה במלחה 77:76 לברק נתניה.

 

אם חיפשתם את סוד ההצלחה הנתנייתי, אז הנה הוא. "פשוט נהניתי מהמשחק", הודה הרכז שמוליק ברנר, אשר קלע את שתי זריקות העונשין המכריעות. “הלכתי לקו עם חיוך. היה כיף לקלוע את הקליעות האחרונות. גם כשירושלים רצה - נשארנו ביחד. היינו זקוקים לניצחון הזה כדי לעלות מדרגה ולקבל תיאבון. לא אכפת לי להקריב מעצמי למען הקבוצה ולכן יש תפיסות מוטעות לגביי. אבל לא אכפת לי".

 

גיבור המשחק היה דנילו פינוק, בהופעתו האחרונה במדי נתניה. הגארד הפנמי, שביקש להשתחרר עקב מחלת בנו, בכה מהתרגשות: “הקבוצה התייחסה אליי כמו משפחה מהיום הראשון, אז לא רציתי לאכזב אותם. לקחתי זריקה גדולה מול קבוצה גדולה ואני מאושר. חשבתי שכדאי לי לקלוע, או שכולם יצעקו עליי. הלוואי שאוכל לחזור לנתניה".

 

המאמן המנצח, אריק אלפסי: “אני מאושר, זה מתוק מאוד. השחקנים נלחמו וקיבלו החלטות טובות. אני מצדיע בפניהם. אני חייב לציין ששמוליק ברנר הוא גניבה של היו"ר (צביקה בלנקיטני - א"כ). עברנו שבוע לא פשוט בידיעה שדנילו לא ממשיך. אני רוצה להגיד לו תודה על שידע לשים הכל בצד ועזר לנו לנצח".

 

ומה בצד המפסיד? המאמן גיא גודס ספג קללות מהאוהדים המתוסכלים ביציע וסיפר: “אני מאוכזב. ציפינו לעלות שלב ועפנו מוקדם. לא היינו מרוכזים ולא הלכנו מספיק לקו. נתניה הגיעה בלי לחץ, שיחקה את המשחק שלה ואנחנו נגררנו. לקחנו זריקות מהירות מדי ויצאנו מהקצב. הטעויות שלנו החזירו אותם למשחק. לקחנו זריקות אנוכיות וקשות, הביטחון ירד והיתה פאניקה. עכשיו צריך להמשיך הלאה כמו גברים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק אלפסי
צילום: עוז מועלם
מומלצים