החשודים ברצח פאידה קדיס ביפו: בתה ובן הזוג של הבת

הותר לפרסום כי החשודים שנעצרו לפני כשבוע הם הבת של הנרצחת, טרייסי קדיס בת ה-18 והחבר שלה לחיים, אמיר מרמש • מעצרם הוארך עד ליום רביעי וצו איסור פרסום הוטל על שאר פרטי הפרשה

צילום: דוברות מד"א // פאידה ורמי קדיס

המשטרה התירה לפרסום הערב (חמישי) כי החשודים ברצח פאידה קדיס ביפו בשבוע שעבר, הם בתה טרייסי קדיס בת ה-18 וחברה לחיים של הבת טרייסי, אמיר מרמש. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

 

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום את מעצרם של השניים עד יום רביעי הבא. פאידה קדיס היא אלמנתו של יו"ר התנועה הנוצרית אורתודוקסית ביפו, גבי קדיס, שנרצח גם הוא לפני כשש שנים.

 

גופתה של קדיס (52) נתגלתה ברחוב אוהב ישראל ביפו, והמשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות מותה מיד עם מציאת הגופה לפני כשבוע. זמן קצר לאחר מכן, נעצרו שני החשודים, שהיום הותרה זהותם לפרסום.

כוחות המשטרה במקום // צילום: ניר פקין

חברתה של קדיס, דוריס חיפאווי, אמרה לאחר מציאת הגופה ל"ישראל היום" כי "גדלתי אתה ביחד בצופים ביפו. שיחקנו יחד. אחרי הרצח של בעלה היא התנתקה מכל העולם ולא רצתה לשמוע כלום על יפו, היא הייתה בבית שלה, עם הילדים שלהו לא חיפשה קשר עם אף אחד" .

 

בעלה של קדיס, גבי קדיס, נרצח במהלך תהלוכת חג המולד בעיר, בשל סכסוך פנימ יבתוך הקהילה הנוצרית. בשנת 2012 הורשעו שלושה תושבי יפו, בראשם מזמין הרצח טלאל אבו מאנה, באחריות לחיסול, שבוצע כניסיון להתשלט על נכס שהיה בבעלותו של הנרצח.  

 

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר