שתף קטע נבחר

שידור חי: אולפן ynet לקראת המונדיאל

ארבע שנים של המתנה הגיעו לסיומן וב-18:00 תחל החגיגה הגדולה עם משחק הפתיחה בין רוסיה המארחת לסעודיה. רגע לפני, כתבי ופרשני ידיעות אחרונות ו-ynet יחד עם אורחים נוספים, יכינו אותנו לאירוע הגדול של השנה. הצטרפו לשידור החי ב-ynetLIVE

 

ארבע שנים עברו והחגיגה העולמית שוב חוזרת. המונדיאל, ייצא הערב (18:00) לדרך כאשר המארחת רוסיה תתמודד במשחק הפתיחה מול סעודיה, ובכך ייפתח החודש המרגש ביותר של הכדורגל.

 


 

 

החודש הקרוב יהיה מלא בשידורים ישירים, משחקים מרתקים, אוהדים צבעוניים ורגעים עוצרי נשימה. העולם כולו מצפה לראות איזו נבחרת תוכתר כאלופת העולם במשחק הגמר שיתקיים ב-15 ביולי במוסקבה.

 

 

כזכור, לפני ארבע שנים נערך הטורניר בברזיל והמארחת ספגה בו תבוסה משפילה - 7:1 בחצי הגמר לגרמניה, אשר הוכתרה מאוחר יותר כאלופה לאחר שניצחה 0:1 את ארגנטינה בגמר. הפעם מקווים הברזילאים להתאושש ולזכות בתואר בפעם השישית בהיסטוריה בעזרתו של ניימאר שהתאושש מפציעה. הם יפתחו את דרכם בטורניר בשלב הבתים ביום ראשון (21:00) נגד שווייץ ולאחר מכן ישחקו נגד קוסטה ריקה וסרביה.

 

גרמניה חוגגת זכייה ב-2014 (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
גרמניה חוגגת זכייה ב-2014(צילום: gettyimages)

ניימאר חוגג שער (צילום: EPA)
כוכב נבחרת ברזיל, ניימאר(צילום: EPA)

 

גרמניה, שזכתה עד היום ארבע פעמים במונדיאל (1954, 1974, 1990 ו-2014), תנסה להפוך לראשונה שזוכה באליפות העולם פעמיים ברציפות מאז שברזיל עשתה זאת ב-1958 ו-1962. המשחק הראשון של הגרמנים בשלב הבתים מול מקסיקו יתקיים ביום ראשון הקרוב (21:00) ולאחר מכן היא תתמודד גם מול שבדיה ודרום קוריאה.  

  

נבחרת גרמניה חוגגת (צילום: רויטרס)
נבחרת גרמניה(צילום: רויטרס)
 

נבחרת ארגנטינה שואפת לזכות בפעם השלישית בתולדותיה במונדיאל אחרי שעשתה זאת ב-1978 ו-1986. לאו מסי, שבעיני רבים נחשב לכדורגלן הטוב בעולם, לא זכה במונדיאל ושואף לעשות זאת לראשונה. ארגנטינה, שביטלה לאחרונה ביקור בישראל בעקבות מחאה פוליטית, תשחק בשבת (16:00) מול איסלנד ומאוחר יותר תתמודד גם נגד קרואטיה וניגריה.

 

ליונל מסי (צילום: AP)
ליונל מסי(צילום: AP)

 

נבחרת ספרד, שזכתה בטורניר לפני שמונה שנים בדרום אפריקה, תגיע למשחקה הראשון מחר מול פורטוגל אחרי שעברה אתמול טלטלה ופיטרה את המאמן ז'ולן לופטגי, אשר הכעיס את

נשיא ההתאחדות הספרדית לואיס רוביאלס כשחתם בריאל מדריד מבלי לעדכן אותו. במקומו מונה המנהל הטכני פרננדו היירו, שיצטרך לאסוף את השברים ולהכין את השחקנים בתוך יומיים.

 

פורטוגל, שאמנם לא הניפה את גביע העולם, אבל זכתה באליפות אירופה לפני שנתיים, מציגה את אחד הכוכבים הגדולים ביותר, כריסטיאנו רונאלדו, האיש שכיכב בשלוש הזכיות הרצופות של ריאל מדריד בליגת האלופות ויתמודד מול חבריו לקבוצה. שתי הנבחרות יתמודדו בהמשך עם מרוקו ואיראן.

 

סגנית אלופת אירופה, נבחרת צרפת, שזכתה בטורניר אותו אירחה ב-1998, נחשבת גם היא לאחת המועמדות לזכייה. היא תשחק בשבת (13:00) מול אוסטרליה ולאחר מכן תפגוש גם את פרו ודנמרק. נבחרת אנגליה, שכמולדת הכדורגל מאכזבת באופן קבוע במונדיאלים, חולמת על זכייה שנייה בהיסטוריה (הראשונה הייתה ב-1966) ותפגוש את תוניסיה ביום שני (21:00) לפני שתשחק בהמשך נגד פנמה (תופיע לראשונה בטורניר הגמר) ובלגיה.

 

כריסטיאנו רונאלדו. מחווה לילד חולה (צילום: getty images)
כריסטיאנו רונאלדו (צילום: getty images)

 

ארבע נבחרות ערביות ישתתפו בטורניר - סעודיה, מצרים, מרוקו ותוניסיה. המצרים העפילו לראשונה מאז 1990 ומציגים את אחד הכוכבים הגדולים של הכדורגל העולמי כיום, חלוץ ליברפול מוחמד סלאח. הכוכב המצרי מקווה להיות כשיר למשחק הראשון בשבת מול אורוגוואי (15:00), אחרי שנפצע בכתפו בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
אוהדי כדורגל במונדיאל
צילום: EPA
מומלצים