שתף קטע נבחר

לופטגי: "מצטער על מה שקרה, יש נבחרת נהדרת"

המאמן המפוטר של נבחרת ספרד נחת במדריד ואמור להיות מוצג היום כמאמנה החדש של ריאל. עם שובו לארצו אמר: "הלוואי שנזכה במונדיאל"

ז'ולן לופטגי נחת במדריד ואמור להשיב היום (חמישי) על לא מעט שאלות קשות. המאמן שפוטר מנבחרת ספרד אחרי שחתם בריאל מדריד, שב לארצו ויוצג בהמשך היום בקבוצתו החדשה. לופטגי ייכנס לנעליו של זינדין זידאן ואמור להוביל את הבלאנקוס להצלחות, אבל מבחינת אוהדי כדורגל רבים במדינה הוא כבר התחיל ברגל שמאל.

 

זעם רב שורר בספרד על המאמן, אשר פוטר מתפקידו אחרי שלא עידכן את נשיא ההתאחדות, לואיס רוביאלס, כי הוא נמצא במשא ומתן עם ריאל. במקומו מונה פרננדו היירו, שהסכים לקבל את התפקיד במצב החירום שנוצר ויוביל מחר את ה"רוחה" במשחקה הראשון במונדיאל מול פורטוגל.

  

ללופטגי יש לא מעט בעיות אותן יצטרך לפתור בתפקידו החדש, כמו יחסיו עם כריסטיאנו רונאלדו עליו העביר ביקורת בעבר ושאלת עתידו של גארת' בייל. אבל קודם לכן הוא ייאלץ להתמודד

עם העיתונאים שישאלו אותו על הנבחרת. בנוסף לכך, הנהלת ריאל מדריד תצטרך להשיב לביקורות הרבות שהופנו כלפיה על כך שהעדיפה לדאוג לאינטרסים שלה מבלי להתחשב בנבחרת.  

 

הפיטורים של לופטגי הובילו לכך שריאל לא תצטרך לשלם להתאחדות הספרדית סכום של שני מיליון אירו תמורת התרת חוזהו של המאמן. נשיא ההתאחדות, לואיס רוביאלס, הגיב: "אני לא צריך לומר מה מצבנו הכספי, אבל הסכום הזה נמצא רק בעדיפות שנייה או שלישית. הערכים והמסרים שאנחנו מעבירים הרבה יותר חשובים".

 

עם הגעתו לספרד הסכים לופטגי רק לומר: "אני מאוד עצוב בגלל מה שקרה, אבל יש לנו נבחרת נהדרת והלוואי שנזכה במונדיאל". פרננדו היירו התייחס לפיטורים של קודמו בתפקיד: "זו תהיה טעות אם נתרכז עכשיו במה שהיה בעבר. צריך לחשוב חיובי ולהתנהג באומץ. יש לנו את כל התנאים על מנת להילחם באירוע שמתרחש רק פעם בארבע שנים. זה היה עניין של התמודדות עם המציאות, דיברנו כמו חברים ונפרדנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: getty images
ז'ולן לופטגי
צילום: getty images
מומלצים