שתף קטע נבחר

קליין: "הקוף על הגב של מכבי ת"א"

הפורוורד של הפועל חולון בטוח ביכולת של חבריו לקראת הגמר הערב (21:00). אוהד הקבוצה, אמיר אורן (45), הלך לעולמו אחרי שקיבל דום לב. השאיר אחריו אישה ושלושה ילדים. גיסו: "הוא היה צריך להיות במשחק נגד מכבי ת"א, זו אבידה קשה"

בהפועל חולון מוכנים לגמר הפיינל פור הערב (חמישי, 21:10). מחזיקת הגביע התגברה על לא מעט מכשולים העונה, כולל האחרון עם חקירתו של אחד מהזרים בחשד לאלימות כלפי חברתו אתמול, רגע לפני האימון המסכם למפגש נגד מכבי תל אביב.

 


 

"שתי הקבוצות רוצות לזכות באליפות", סיפר טי.ג'יי קליין. "הקוף הוא על הגב שלהם אחרי שניצחנו אותם בגביע. אם אין לך מוטיבציה למשחק כזה, אתה לא צריך לשחק במשחק כזה. אני מאמין בנו כקבוצה, אנחנו ממש מיוחדים. זאת לא הייתה עונה ממוצעת בשום דמיון של אף אחד. בכל מקום צועקים לי יאללה חולוניה, בכל חנות ובכל מקום בעיר".

 

שחקני הפועל חולון (צילום: אורן אהרוני)
קליין. בוטח בחבריו(צילום: אורן אהרוני)

 

הקבוצה אומנם קיבלה 4,700 כרטיסים למשחק, אבל אוהדיה הצליחו לקנות לפחות עוד 300 מאוהדי מכבי ת"א וספסרים וצפויה להיות שליטה שלהם ביציעים הן מבחינת הכמות והן מבחינת הרעש.הקהל הסגול הכין תפאורה מיוחדת בעלות של עשרות אלפי שקלים. 1,000 חולצות סגולות יחולקו לאוהדים.

 

חולצת הגמר של אוהדי הפועל חולון ()
חולצת הגמר של אוהדי הפועל חולון

 

האוהד המסור הלך לעולמו רגע לפני הגמר

יממה לפני גמר הפיינל פור נגד מכבי תל אביב, אוהד הקבוצה, אמיר אורן, הלך לעולמו אחרי שקיבל דום לב כשהוא בן 45 בלבד. אורן, שנולד בעיר והיה מזוהה מאוד עם הקבוצה, השאיר אישה (כרמית), ושלושה ילדים - ליאור בת ה-14, יובל בת ה-9, ונדב שאול שנולד רק לפני שבעה חודשים.

 

אורן ז"ל היה צריך לדחוף מחר (21:10) יחד עם 4,700 אוהדי חולון בהיכל מנורה מבטחים את שחקני הקבוצה בגמר הפיינל פור נגד מכבי תל אביב.

 

אמיר אורן אוהד הפועל חולון שנפטר (צילום: פרטי)
מת במפתיע. אמיר אורן ז"ל(צילום: פרטי)

"הוא היה ילד, עוד לא חגג 46. בן אדם שאהב את החיים ודאג לאחרים. הוא היה מאוד כן, לא שמר בלב ואמר לך מה הוא חשב. הייתה לו שמחת חיים. הוא גיסי, אבל מבחינתי הוא היה אח. אני מכיר אותו מגיל 10 והיום אני בן 31. את כל ההתפתחות שלי עשיתי איתו", ספד לו גיסו, עמית אדרי.

 

"אני לא יודע איך אשתו תהיה עכשיו. זה לא צלע במשפחה הוא הכל במשפחה הזאת. הוא היה הגורם המקשר בין כולם, מגבש טיולים לחו"ל, והכל אצלו היה פרפקט. הוא רצה לראות את העולם כמה שיותר", הוסיף הגיס.

 

אמיר אורן אוהד הפועל חולון שנפטר (צילום: פרטי)
אורן ז"ל ומשפחתו(צילום: פרטי)

 

אמיר אורן אוהד הפועל חולון שנפטר (צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

 

אורן ז"ל היה משווק מורשה להתקנות של מערכות אבטחה וסטריאו ברכבים. אדרי מספר על איך התחילה האהדה של גיסו לקבוצה: "אמיר לא אהב כדורגל בתור ילד, ובחולון אין יותר מדי מה לעשות, אז הוא ראה את הקבוצה באולם הפחים. אחרי זה הוא קצת התנתק, אבל בזכות האליפות ב-2008 הוא חזר ובגדול למשחקים".

 

לסיכום, סיפר אדרי על רגע אחד זכור במיוחד שיש לו מאורן: "בגמר הגביע האחרון

הייתה בינינו מלחמה מאוד גדולה כי אני אוהד מכבי ת"א. ראינו את המשחק אצלי בחצר על מסך גדול. רוב מי שהגיע היה לטובת מכבי, אבל אמיר הצליח תוך כדי המשחק לשכנע אותם לעבור לצד של חולון. ואחרי סל הניצחון של גלן רייס הוא היה בעננים והלך לחגיגות האליפות בפארק פרס".

 

בחולון רצו לעשות משהו לכבוד אורן מחר במשחק הגמר, אבל מאחר וזה אירוע ממלכתי הדבר בלתי אפשרי. ובכל זאת, במועדון מתכוונים לכבד אותו באחד ממשחקי הבית בעונה הבאה.


פורסם לראשונה 13/06/2018 22:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים