שתף קטע נבחר

לאפורטה: "הארכת חוזה לפפ? הוא עוד לא מוכן"

נשיא ברצלונה היה שמח להחתים את מאמנו הצעיר לעוד הרבה שנים, אך מודע לבעייתיות: "הוא רוצה לוודא שאפשר יהיה לנצח כאן גם בעתיד". חוזהו של גווארדיולה מסתיים בקיץ הקרוב

גווארדיולה - ברצלונה, שידוך לנצח? לא כל כך בטוח. למרות ההצלחה המסחררת של מאמן הקטאלונים בשנה האחרונה, פפ לא ממהר כל כך לחתום על הארכת חוזה בקאמפ נואו. כזכור, בשנה האחרונה זכה הקפטן לשעבר של בארסה בשישה תארים כמאמן הראשי של הקבוצה, המקסימום האפשרי, כולל אליפות מקומית וצ'מפיונס ליג.

 

בשיחה עם נשיא הקבוצה ז'ואן לאפורטה מסתבר כי גווארדיולה, שחתום עד לסיום העונה הקרובה, לא מעוניין למהר ולהאריך את חוזהו בקטאלוניה, למרות שהחיבור שלו עם הקבוצה נראה טבעי. אחת הסיבות היא כנראה העובדה כי בקרוב ייערכו בחירות לנשיאות המועדון, מה שעשוי להשפיע על עתיד הקבוצה.


פפ גווארדיולה. עדיין לא מוכן (צילום: רויטרס)

 

המאמן בן ה-38 חתם לפני כשנה וחצי על חוזה לשנתיים בבארסה, אך למרות הציפייה כי חוזה זה יוארך במהרה לאחר ההצלחה המסחררת של המאמן הצעיר, זה עדיין לא קרה. "פפ זקוק לעוד זמן לפני שהוא מקבל החלטה שעשוייה להשפיע על עתידו", אמר לאפורטה.

 

"הוא אימן את ברצלונה בתקופתה הטובה ביותר בהיסטוריה, הוא מודע לכך שמוטלת עליו האחרויות ליצור כאן המשכיות", המשיך הנשיא. "בעיניו הארכת החוזה היא נושא קריטי. לפני שגווארדיולה מקבל את ההחלטה הוא רוצה להיות בטוח שאפשר יהיה להמשיך ולנצח כאן".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ז'ואן לאפורטה
צילום: רויטרס
מומלצים