נתניהו לא קשור לצוללות: "מצפה להתנצלות מלפיד ובוגי"

נתניהו לא קשור לצוללות: "מצפה להתנצלות מלפיד ובוגי"

נתניהו דורש יאיר מלפיד ובוגי התנצלות, לאחר שפורסם אמש כי המשטרה תודיע על אי מעורבותו בפרשת הצוללות. ״אתמול התברר לחלוטין שהשיקולים שלי היו ענייניים לחלוטין", הגיב בפייסבוק

נתניהו לא קשור לצוללות: "מצפה להתנצלות מלפיד"
  (צילום: נתניהו דרעי בן שבת/ ynet)

ראש הממשלה נתניהו דורש יאיר מלפיד ובוגי התנצלות, לאחר שפורסם אמש כי המשטרה תודיע על אי מעורבותו בפרשת הצוללות. ״אתמול התברר לחלוטין שהשיקולים שלי בעניין הצוללות וכלי השיט היו ענייניים לחלוטין", הגיב בחשבון הפייסבוק שלו.

לפי הדיווח אמש של רועי ינובסקי ב'כאן 11', המשטרה צפויה להודיע שראש הממשלה בנימין נתניהו לא מעורב בפרשת 3000, וכך גם חברי הקבינט המדיני-ביטחוני.

עוד נאמר, כי מסיכום החקירה עולה, כי ההחלטות שהתקבלו בכל הנוגע לרכש הביטחוני, נבעו ממניעים מקצועיים בלבד ולא משיקולים זרים.

לטענת נתניהו, "האוויר יצא מהבלון הזה – וסופו לצאת מכל שאר הבלונים האחרים״.  ״במשך חודשים ארוכים שמענו כל מיני סיפורי בדותות עליי, וכל מיני צילומים שרואים אותי עולה ויורד מצוללות, כביכול שהחלטתי החלטות כאן משיקולים זרים. אתמול התברר לחלוטין שהשיקולים שלי בעניין הצוללות וכלי השיט היו ענייניים לחלוטין וכמו תמיד היו בעד ביטחון ישראל.

נתניהו הוסיף, כי מצפה לשמוע מכלי התקשורת ומפוליטיקאים כמו לפיד ובוגי יעלון – שיתנצלו. "הם לא עשו את זה עד עכשיו. אבל איך אומרים? האוויר יצא מהבלון הזה וסופו לצאת מכל שאר הבלונים האחרים. האם הם יתנצלו אז? ספק, אבל אפשר לקוות״.

בסיום מסירת העדות, שנמשכה 5 שעות, פורסמה הודעה מטעמו של נתניהו: "ראש הממשלה מסר עדות פתוחה בתיק 3000. הוא פרט בהרחבה את מכלול השיקולים המקצועיים שהנחו אותו בקבלת ההחלטות בנושא הצוללות וכלי השייט וחשיבותם לביטחון המדינה.

"ראש הממשלה מברך על ההזדמנות שניתנה לו להבהיר את התמונה בשלמותה ולשים קץ אחת ולתמיד לטענות השווא שהושמעו נגדו על ידי פוליטיקאים ואחרים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נמתין שהמשטרה תודיע. עדיין מפקפקים בישרו.....
טוב להודות. | 13-06-2018 20:56
תל
2
יאיר, וה' עימו.
גוש לגושים. | 13-06-2018 21:06
נ