עו"סקים במלאכה

מבחר: אירוע הוקרה למדריכי לימודי השדה במסלול עבודה סוציאלית

בכדי להביע את הערכתם הרבה של מנהלי מכללת מבחר לפעילות המאומצת בשטח ולהשתדלותם הרבה למען הצלחתם של הסטודנטים במסלול זה, התכנסו באירוע הוקרה ראשי המכללה, הסגל האקדמי במסלול עו"ס מטעם אוניברסיטת חיפה, המדריכים והמדריכות ומספר נציגים מטעם הסטודנטים (לימודים, שיווקי)

אירוע הוקרה. מכללת מבחר. (צילום: יחצ)

את אירוע ההוקרה פתח מנכ"ל המכללה הרב מאיר יעקובוביץ'. בדבריו עמד על הכרת הטוב וההערכה הרבה לכל אחד מהעוסקים במטרה החשובה – לעזור ולכוון את הסטודנטים בדרך לקבלת התואר בעבודה סוציאלית:

"אינה דומה עזרה שנעשית בחיוך וברוחב לב, לעזרה טכנית בלבד. אתם נותנים את הלב שלכם, יחד עם חיוך וכמובן עם הרבה מקצועיות. כל אלו ביחד מעניקים לסטודנט את הרצון להצליח ואת ההרגשה הטובה להיעזר בכם שוב ולבנות את עולמם המקצועי יחד איתכם".

לא היה ניתן להסתיר את ההתרגשות שאחזה ברבים מהמשתתפים למראה המכללה. כאנשי שטח המדריכים את התלמידים מחוץ למכללה – לרובם היתה זו הפעם הראשונה במפגש והיכרות פנים מול פנים עם מכללת מבחר.

בפאנל שהתקיים בהמשך היום, הביעו המדריכים והמדריכות שוב ושוב את התפעלותם התמידית בעבודתם מול הסטודנטים של מכללת מבחר. התנהגותם האצילית של התלמידים יראי השמים, יחד עם השקפתם הטהורה, גורמת לעיתים רבות לקידוש ה' גדול בסביבת העבודה בה הם משתלבים.

ד"ר שרון נחמני – מנהלת היחידה ללימודי השדה בתוכנית זו, מדגישה את חשיבותו של קיום אירוע זה. המפגש המשולב בין המדריכים והמדריכות יחד עם צוות המכללה, מאפשר לבנות יחסי אמון הדדיים והיכרות עמוקה וחמה יותר עם האנשים הפועלים בשטח. זהו אירוע חברתי שכולל גם העשרה לימודית המעניקה כלים מקצועיים לשטח.

על הפקת האירוע ויציקת התכנים שבו, עמלו סטודנטיות במסלול עו"ס, אשר במסגרת לימודי השדה, נענו לאתגר לחבר בין קהילות שונות בתוך המכללה. האירוע נערך בקפידה ובטוב טעם, סביב שולחנות ערוכים ובמחשבה רבה על כל פרט. בסיום האירוע חולקו מזכרות לכל משתתף.

ממכלת מבחר נמסר כי "אין ספק כי אירוע כזה הותיר טעם של עוד ומילא מצברים לכל העוסקים במלאכת הכשרת העובדים הסוציאליים בדרך להגעתם לתואר, שיהווה בסיס איתן לעזרה, תמיכה ושליחות חשובה מאין כמותה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר