צפו במבוכה

לפיד צעק: "להביא לפה את אבא שלי המת? חוצפה"

הקמפיין המתחדש של יו"ר יש עתיד נגד תקציבים לחרדים, חולל מהומה בכנסת, כששר מהליכוד הזכיר לו את הזגזוג של אביו, טומי לפיד, שהסכים עם העברת מאות מליונים לחרדים • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
התפרצות הכעס של לפיד (צילום: מתוך ערוץ הכנסת. תמונה ראשית: Hadas Parush/Flash90)

עימות קשה פרץ היום (רביעי) במליאת הכנסת בין יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לבין השר אופיר אקוניס (ליכוד).

לאחר שלפיד החל בימים האחרונים בהסתה נגד תקציבים מוגדלים שלטענתו אישרה הממשלה למוסדות החרדים, הזכיר לו אקוניס כי "מפלגת שינוי, האימא הרוחנית של יש עתיד, והעומד בראשה טומי לפיד, אישור בזמנו 700 מיליון שקל לחרדים תמורת התמיכה בהתנתקות...".

בתגובה, עלה לפיד לדוכן והחל לזעוק: "השר אקוניס, כל כך הרבה פאניקה וכל כך אין לכם מה לענות, שאתה הולך על ההורים המתים שלנו?".

"בשבוע שעבר חגגנו... אה, ציינו" - המשיך לפיד תוך שהוא מתקן מיידית פליטת פה מביכה - "עשר שנים למותו של אבא שלי. אתה מעלה אותו לדוכן? אתה לא מתבייש? כמה בהיסטריה אפשר להיות, כמה בפאניקה אתה יכול להיות בשביל להביא את אבא שלי המת לדוכן הזה, בשביל להוכיח איזה טיעון על זה שאתה רוצה עוד קצת כסף לחברים שלך?".

אקוניס ניסה להשיב לו ממקומו במליאה "שום כסף לחברים שלי; ומה הבעיה, מזכירים פה כל הזמן את מנחם בגין ואת יצחק רבין", אך לפיד התעלם והמשיך להלום: "חצוף, הורים מתים! תתבייש לך".

"מעולם לא אמרנו מילה לא מכבדת על מישהו שנפטר. איך אתה לא מתבייש?", סיים לפיד לנצל את הסיטואציה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר