פיגועי תופת בפקיסטן הפכו בשנים האחרונות למשהו כמעט יום-יומי, אולם הפיגוע הזה יוצא דופן במיוחד. הסיבה: המחבל המתאבד ורגע הפיצוץ תועדו היטב במצלמות האבטחה במקום.

בפיגוע שהתרחש ביום שלישי ב"מועדון העיתונות" בעיר פשוואר בפקיסטן נהרגו 4 בני אדם ו-17 אחרים נפצעו. בווידאו שלפניכם, המצולם ממצלמת האבטחה מחוץ לשער של המועדון, נראה אדם מגיע אל השער ונכנס פנימה.

בהמשך, בקטע המצולם ממצלמת אבטחה אחרת, בתוך מתחם המועדון, נראה שומר המבצע חיפוש בכליו של האיש שנכנס למקום – ואז הוא מפעיל את חומר הנפץ שהוא נושא על גופו. הצילום הבא, שוב ממצלמת האבטחה החיצונית, מתעד את רגע הפיצוץ ואת התוצאות ההרסניות שלו.

83944
רגע אחרי הפיגוע. כך זה נראה | צילום:
על פי הדיווחים מפקיסטן, בפיגוע התופת נהרגו 4 בני אדם, בהם המחבל עצמו, המאבטח של המתחם שביצע את החיפוש על גופו של המחבל, רואה חשבון שהיה במקום וכן אישה שלא נפגעה מהפיצוץ אולם לקתה בהתקף לב ומתה במקום. רבים מבין הפצועים היו נוסעי אוטובוס שלרוע מזלם עבר בסמוך למתחם בדיוק ברגע הפיצוץ.

העיר פשוואר חוותה לפחות 7 פיגועים קשים בחודשיים האחרונים, כמתקפת נגד מצד הטליבאן בעקבות המתקפה על מעוזי המחבלים סמוך לגבול עם אפגניסטן. אחד מהפיגועים, בסוף חודש אוקטובר באחד מהשווקים העמוסים בעיר, הביא למותם של 112 בני אדם, רובם הגדול נשים וילדים.