שתף קטע נבחר

נעים: הפועל ת"א - הטובה ביותר בעשור האחרון

מאמן הפועל ר"ג פירגן לאדומים לפני המשחק בין השתיים: "נצטרך לעשות כמה שפחות טעויות ולהתפלל". גוטמן לא יבצע שינויים ב-11 ואמר לשחקניו: "שמרו על ריכוז, ר"ג מסוכנת"

הפועל תל אביב השלימה ביום שני שבעה נצחונות ליגה רצופים עם 0:5 על הפועל רעננה. מחר (שבת, 17:10) מחכה לאדומים עולה טרייה נוספת מהליגה הלאומית - הפועל רמת גן.

 

אלי גוטמן יחסר גם מחר את המגן דני בונדר, שמחלים מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. פרט לבונדר, כלל השחקנים יעמדו לרשותו של המאמן, שימשיך להעניק את הקרדיט ל-11 שהביסו את רעננה. משמעות הדבר היא שעמרי קנדה ישמור על מקומו בהרכב.

 

בחוד יפתחו גם הפעם סמואל יבואה, אותו רוצים האדומים למכור בחודש ינואר, וכן החלוץ המצטיין איתי שכטר, שינסה להדביק את שלומי ארבייטמן בטבלת מלך השערים.


אלי גוטמן. מחפש חלוץ זר לקראת חלון ההעברות של ינואר (עוז מועלם)

 

במועדון מתייחסים בכובד ראש למשחק מול רמת גן, כאשר במהלך השבוע עמלו אנשי הצוות המקצועי על הפן המנטלי במטרה שחניכיו של גוטמן לא יגיעו זחוחים למשחק בעקבות התוצאה על רעננה. "הפועל רמת גן קבוצה מסוכנת", הזהיר המאמן את שחקניו, "תצטרכו לשמור על ריכוז לאורך כל המשחק".

 

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק לחודש ינואר, כאשר נכון לעכשיו אין שום הצעה קונקרטית על סמואל יבואה. נראה כי נמניה ווצ'יצ'ביץ' הפצוע לא יוקפא ולכן גוטמן מחפש להתחזק בחלוץ זר, שיגיע על חשבונו של יבואה במידה ויימכר.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, ואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה, איתי שכטר

 

הפועל ר"ג: סוארז יוסט להגנה

הפועל רמת גן קיימה הבוקר את האימון המסכם שלה, לקראת ההתמודדות מחר מול הפועל תל אביב (17:15, וינטר) במסגרת המחזור ה-15, שינעל את הסיבוב הראשון בליגה. במועדון מודעים שהמשוכה לא פשוטה אך מקווים להוציא נקודות.

 

האדומים מהמכתש, שמאמינים שיזכו לתמיכת האוהדים, ייאלצו להסתדר ללא הבלם גולן חרמון, שסובל משבר באחת מאצבעות רגליו. מי שיחליף אותו יהיה הקשר האחורי, וויליאם סוארז, שיוסט אל ההגנה. הקפטן תמיר בן עמי, שלא שיחק בחודשים האחרונים, יתפוס את מקומו של בני חדד המוצהב.


סרג' איילי (מימין). החלים מהפציעה וישוב להרכב (צילום: חגי אהרון)

 

על פי האימון היום נראה שהחלוץ סרג' איילי, שהחמיץ את המשחק האחרון בגלל פציעה, ישוב אל ההרכב. מי שישחק לצידו יהיה מור גולן שיפתח על חשבונו של ג'ורג' דאטורו. את חוליית הקישור ימשיכו לאייש הרוויה קובאצ'ביץ', תומר תייר, קובי חסן ושי חדד. השוער הצעיר איתי ארקין, ימשיך לקבל את הקרדיט על פני רפי כהן.

 

מאמן הקבוצה, יובל נעים, אמר לקראת המשחק: "לדעתי הפועל ת"א זו הקבוצה הכי טובה שהייתה כאן ב-10 השנים האחרונות אבל אנחנו נבוא צנועים ונעשה את המקסימום במשחק הזה כדי להשיג תוצאה טובה למרות שהולך להיות קשה. אנחנו צריכים לעשות כמה שפחות טעויות ולהתפלל".

 

הרכב משוער: איתי ארקין; קובי מוסא, אסי דומב, וויליאם סוארז, תמיר בן עמי; קובי חסן, תומר תייר, הווריה קובאצ'ביץ, שי חדד; סרג' איילי, ג'ורג' דאטורו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל נעים
צילום: אלי אלגרט
מומלצים