זה לא חדש שכוכבי הזמר הים תיכוני כותבים להיטים שמכוונים מראש לקהל היעד העיקרי שלהם, הזוגות המתחתנים, גורפים עשרות אלפי שקלים על כל הופעה. עדן בן זקן גובה כ-50 אלף שקלים עבור הופעה בחתונה, ודודו אהרון בין 30 ל-40 אלף שקלים. כעת, נדמה שהזמרים מוצאים דרכים חדשות גם למנף את החתונה הפרטית שלהם.

>> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו

הקליפ שהוציאה היום עדן בן זקן לשיר "חיים שלי", נערך מתוך סרטון החתונה הפרטי שלה ושל בן הזוג. יש לציין שהשיר נכתב כשיר החופה בחתונה, וסביב סיקור האירוע הפך ללהיט ברשת. 10 ימים בלבד אחרי החתונה, הוקפצה בן זקן לאולפן להקליט אותו שוב ובצילומים לקליפ כבר לא היה צורך להשקיע. בקליפ מופיעים רגעים נבחרים מהאירוע – החתימה על הכתובה, החופה והטבעת, ריקוד הסלואו והחגיגה עם האורחים.

גם דודו אהרון, שיתחתן בעוד כשבועיים, בונה על החתונה להשלמת ההכנסה. בנוסף לשיר "הכי יפה" שפרסם הזמר יום לאחר הצעת הנישואין, מתפרסם היום קליפ לשיר החדש "החתונה של השמחות", שמבוסס על תמונות גולשים. אהרון פרסם בשבוע שעבר תמונה שלו ושל לוי וביקש מהעוקבים לשלוח לו תמונות מהחתונה שלהם. התמונות והמגנטים שנשלחו מככבים בקליפ החדש, ומעלים את ערך ההפקה במהלך גאוני של הזמר שעלה לו במחיר פוסט בודד.

"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון-חמישי ב-18:50, קשת, ערוץ 12