שתף קטע נבחר

רועי שילינג מונה לתפקיד המנהל המקצועי של עירוני נהריה

שימש בעבר כעוזרו של אבי אשכנזי ובעונה החולפת סייע בעיקר בתחום המנטלי. על פי הסיכום יהיה אחראי על מינוי המאמן כששמו של ברק פלג כבר הוזכר. שיליניג: "מבטיח לעבוד קשה בכדי שנתמודד בצורה טובה בעונה הבאה"

עירוני נהריה מינתה את רועי שילינג לתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה בעונה הבאה. על פי ההסכם, שילינג יהיה אחראי על בחירת המאמן, לאחר עזיבתו של אריק אלפסי, כשבין המועמדים נמצא ברק פלג.

 

שילינג, שימש בעבר כעוזרו של אבי אשכנזי והשניים אף העפילו יחד לפיינל פור בעונת 2005/2006 בו הפסידו 85:72. המנהל המקצועי החדש ימשיך למעשה במועדון, אחרי שהגיע במהלך העונה הנוכחית כדי לסייע לקבוצה בפן המנטלי, ביחד עם מארק זארוק. בנהריה זוקפים לזכות השניים חלק ניכר מהשינוי שסייע לקבוצה לברוח מהמקום האחרון לשרוד עונה נוספת בליגה העל.

 

 

שילינג הגיב על המינוי: "אני מודה להנהלה על האמון ושמח לחזור לעבוד במלוא הקצב במועדון בו ביליתי את מירב שנותי. בשנים האחרונות סייעתי בעיקר בפן המנטלי ובחודשיים האחרונים הגברתי את פעילותי ונשאבתי בחזרה לתחום. תפקיד המנהל המקצועי מהווה את החוליה המקשרת בין ההנהלה לצוות המקצועי. מדובר באתגר ואני מבטיח לעבוד קשה בכדי שנצליח לבנות קבוצה שתתמודד בצורה טובה בעונה הבאה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יהונתן שולדברנד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים