לנשים: הרצאה מרתקת לעוצמה וביטחון עצמי

סמינר מתקדם בהנחיית אליהו שירי: יוצרים מסלול מהיר אל הפוטנציאלים הנדירים שבכוחות הנפש שלך. ערב עוצמתי באולמי דימול פלטינום עם בופה בשרי עשיר (צרכנות, שיווקי)

ערב מרתק באולמי דימול פלטינום. (צילום: יחצ)

אליהו שירי יו"ר בי"ס כוח התודעה להתפתחות אישית חולש על מגוון רחב של תחומי העצמה אישית ובריאותית המשולבים בקורסים, סדנאות וימי עיון בפריסה ארצית.

אנו יכולים לפגוש אותו בשלבי ביניים בין הרצאה אחת לאחרת, בה הוא מפיץ את משנתו בתפיסה חובקת עולם המאשרת לנו שהפעם יותר מכל הזדמנות או זמן אחר אנו באמת יכולים אחרת. הפעילות המתרכזת בין גבולות אור יהודה, בני ברק וירושלים, יוצרת אין סוף של הצלחות תודות לידע המתחדש בקביעות, בהתאם לצרכים הנפשיים והרוחניים שלנו.

כן! אפשר לומר זאת בפה מלא.. כיום אין כמעט אתגר בריאותי או מנטאלי, אתגרים בענייני אמונה ונושאים גשמיים, שאין תוכן מוקלט שמע או צפייה או לפחות מפגש פרונטלי בודד אם לא כמה, הנוגעים באותו נושא וטוחנים אותו דק דק ומגישים לציבור הרחב את הפתרון המעשי והיעיל ביותר עבורם.

מחר (שלישי) ארגון כוח התודעה עוסק בהשקה אינטנסיבית של ערב מעצים ועשיר במיוחד הנקרא 'הפנומן שבך', אירוע שיתקיים ברמת גן באולמי דימול פלטינום. זהו ערב העצמה יוקרתי, שקודם במטרה להביא אליכם את מגוון הכלים שהם בבחינת סולת מנופה וברורה של עולם האימון מתוך רווחה והרגשת נוחות שאין כדוגמתה. עולם האימון האישי מבעד לעיניו של אליהו שירי מקבל פרספקטיבה מעשית חוצה כל דמיון ומביאה אותנו אל רמות אושר פוטנציאליות שלא הכרנו עד היום.

הפנומן שבך | אולמי דימול פלטינום רמת גן | יום שלישי כ"ב סיוון 5.6 | בשעה 18:00 | מתנה בשווי 120 ש"ח למשתתפות | לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר